Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Hvordan hadde du reagert hvis noen med en tispe med løpetid bevisst lot tispen gå bort til/leke med din hund, og når det viste seg at din hund ble kjempeinteressert fordi tispen hadde løpetid, bare lo hun og sa at for henne var det helt greit hvis de parret seg, hun ville gjerne ha valper på hunden snart uansett. Anonymous poster hash: 3852c...a6c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Da hadde jeg for det første fortalt henne at det ikke var en rettighet hun hadde, å bruke min hannhund i avl, og at det ville koste henne parringsgebyr, og deretter gått derfra (med kåt hannbikkje på slep - drømmesituasjon) og sortert henne inn i kategorien "komplett nepe". Man avler ikke hodeløst. Anonymous poster hash: a0792...f65
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Da hadde jeg for det første fortalt henne at det ikke var en rettighet hun hadde, å bruke min hannhund i avl, og at det ville koste henne parringsgebyr, og deretter gått derfra (med kåt hannbikkje på slep - drømmesituasjon) og sortert henne inn i kategorien "komplett nepe". Man avler ikke hodeløst. Anonymous poster hash: a0792...f65 Signerer denne... Anonymous poster hash: c748d...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå