Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Har tatt mageplastikk tidligere. nå skal jeg om ikke lenge ha ks. Kan ks måle seg med mageplastikk i smerter, eller er det ikke så smertefullt? : S Anonymous poster hash: 353ee...230
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Syns ikke bukplastikk en var ille, keisersnitt er langt mere vondt og tar lengere tid å komme seg frafra. Ved keisersnitt er trossalt bukmusklene livmor osv skjært igjennom og sydd sammen. Bukplastikk er bare hud. Har hatt begge. Anonymous poster hash: c808a...1d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Jeg har hatt en større operasjon i magen og hatt keisersnitt, bukplastikk kjenner jeg ikke til. Keisersnittet var ingenting i forhold til den andre operasjonen. Jeg var i dusjen 10-12 timer etter keisersnittet, ruslet rundt på avdelingen, spise med de andre mammaene i kantinen, badet babyen, ammet både liggende og sittende, smertene var helt overkommelig og jeg var veldig positivt overrasket. Smertene etter mageoperasjonen derimot, herre for et smertehelvete! Har aldri opplevd maken til smerte, grusomt. Anonymous poster hash: 41058...11b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 folk sier bare s mye forskjellig..så bare lurer av den grunn...hvor ille det er. Da jeg tok mageplastikk/bukplastikk åpna de opp omtrent opp til brystene, laget ny navle og fettsugde flere liter...var også et smertehelvete...fikk to dren jeg måtte tømme selv, og klarte omtrent ikke bevege meg første uka.Var ikke noe særlig til å gå de første 2-3 ukene.værste jeg har vært med på...men så ille kan/håper jeg ikke det er etter et keisersnitt; D Anonymous poster hash: 353ee...230
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Jeg har bare tatt ks, ikke bukplastikk eller andre lignende operasjoner, men trodde bukplastikk var vondere enn ks? Såret er større etc. Ut fra det jeg har hørt om rekonvalesensen etter bukplastikk fra venner, virker det verre enn ks. Anonymous poster hash: c0421...b3d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 ja håper da det huff : S Mye større kutt. Mulig bare jeg har veeeeldig lav smerteterskel..ikke vet jeg ; D Anonymous poster hash: 353ee...230
SuperFries Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 KS er en lettvekter framfor bukplastikk. Minimalt med smerter, hvis man skal sammenligne. Ved en bukplastikk syr man sammen magemuskler. Man rører ikke disse ved ks.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 KS er en lettvekter framfor bukplastikk. Minimalt med smerter, hvis man skal sammenligne. Ved en bukplastikk syr man sammen magemuskler. Man rører ikke disse ved ks. Har du gjort dette før??? Jeg har gjort begge deler. 3 keisersnitt (smertehelvete etterpå deluxe), bukplastikk vondt absolutt....men ingenting i forhold til ks. Anonymous poster hash: fd5ca...448
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #9 Skrevet 27. april 2016 Synes bukplastikk var mye mer smertefullt enn ks. Anonymous poster hash: cecd8...2e8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #10 Skrevet 27. april 2016 folk sier bare s mye forskjellig..så bare lurer av den grunn...hvor ille det er. Da jeg tok mageplastikk/bukplastikk åpna de opp omtrent opp til brystene, laget ny navle og fettsugde flere liter...var også et smertehelvete...fikk to dren jeg måtte tømme selv, og klarte omtrent ikke bevege meg første uka.Var ikke noe særlig til å gå de første 2-3 ukene.værste jeg har vært med på...men så ille kan/håper jeg ikke det er etter et keisersnitt; D Anonymous poster hash: 353ee...230 Jeg har hatt akkurat samme bukplastikk som deg med ks etterpå. Komplisert haste ks var virkelig ingenting i forhold til bukplastikken! Anonymous poster hash: f892a...4a1
HvittHus Skrevet 27. april 2016 #11 Skrevet 27. april 2016 Har tatt bukplastikk og hadde så store smerter at det kun kan sammenlignes med mandeloperasjonen. Og jeg er operert mye. Helt ekstreme smerter fram til drenene ble tatt ut, så litt mindre ille de neste dagene, men allikevel så vondt at det å snu seg selv ikke var mulig. Nå er det jo forskjell på keisersnittpasientene også, men jeg har til gode å se noen av de ikke klare å komme seg på toalettet selv etter et par døgn.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #12 Skrevet 27. april 2016 Vel keisersnitt et var ikke ille, men kjente det godt i musklene i arret i ca 6 mnd etter operasjonen. Fullbukplastikk, sying av magemuskler, fettsuging og fjerning av 3 kg hud var ikke ille det heller og jeg kjørte bil selv 3 dager etter operasjonen. Vil si at keisersnitt er verst. Anonymous poster hash: c808a...1d6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #13 Skrevet 27. april 2016 Jeg hadde full bukplastikk med sying av magemuskler. Og naboen sendte over sin omgangssyke datter dagen før operasjonen, må jo vite at det var en hel time siden datteren hadde kastet opp sist. Kastet jo selvfølgelig opp hos oss. Og omgangssyke med sydde magemuskler, det var vondt det. Måtte klare meg uten smertestillende, da jeg ikke tåler det heller. Men jeg har ikke hatt KS, så vet ikke hvordan det er. Anonymous poster hash: 1b668...840
Kakao1234 Skrevet 27. april 2016 #14 Skrevet 27. april 2016 Jeg har bare tatt ks, ikke bukplastikk eller andre lignende operasjoner, men trodde bukplastikk var vondere enn ks? Såret er større etc. Ut fra det jeg har hørt om rekonvalesensen etter bukplastikk fra venner, virker det verre enn ks. Anonymous poster hash: c0421...b3d Samme her, bare gjort KS, men har alltid trodd bukplastikk ol er verre...
Francine71 Skrevet 27. april 2016 #16 Skrevet 27. april 2016 Jeg har 3 ks og full bukplastikk. Keisersnitt var ingenting ift bukplastikk når det kom til smerter. Ved ks var jeg oppe og gikk samme dag,og helt smertefri fra dag 3 alle gangene. Ved bukplastikk tok det over en uke før smertene var levlig uten heavy medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå