Gå til innhold

Hvor vanlig er dette da?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til en ny lege for en stund siden pga brystsmerter.Han ville ta full undersøkelse fra halsen og helt ned til underlivet😂Altså, han ba meg brette ned trusekanten litt så han var bokstavelig talt nedi trusa mi🙈Sa at mange brystproblemer kom fra magen og virka ellers helt super legen altså, men hærlighet, kjente jeg ble småflau av slik topp til tå "beføling"

Anonymous poster hash: 02bf9...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Magen" går jo helt ned i underlivet, så hvis han ikke var lenger ned enn bekkenbenet ville jeg ikke stusset.

Anonymous poster hash: 88559...27d
Skrevet

Hehe han gjorde nok alt etter boka, jeg bare forventa ikke det når jeg kom med brystsmerter.Stoppet rett på "hårfeste"...Han spurte også om alt var bra gynekologisk😂Emm jaa...😂

Skrevet

Hehe han gjorde nok alt etter boka, jeg bare forventa ikke det når jeg kom med brystsmerter.Stoppet rett på "hårfeste"...Han spurte også om alt var bra gynekologiskEmm jaa...

Jeg tror du har en god lege som har fulgt opp slik han skal. Ikke noe rart at han spør om hverken gynekologiske problemer eller fordøyelse heller. 

Anonymous poster hash: 88559...27d

Skrevet

Ja, han virket som en dyktig og nøye lege!Ble bare " tatt litt på senga"😂Man er jo ikke vant til at leger faktisk tar i pasientene lengre...😱Tumbs up for denne karen👍👍

Skrevet

Er det forresten noen med plager fra magen som påvirker brystet?

Skrevet

Gallestein kan gi brystsmerter. Ikle uvanlig at menn i infarktalder tror de har infarkt ved gallesteinanfall.

Min pappa ble behandlet for infarkt i to timer før de fant ut det var gallestein.

Anonymous poster hash: 6b81b...8cb

Skrevet

Sure oppstøt og mye magesyre kan gi skikkelig brystsmerter

Anonymous poster hash: 53529...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...