Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Var til en ny lege for en stund siden pga brystsmerter.Han ville ta full undersøkelse fra halsen og helt ned til underlivet😂Altså, han ba meg brette ned trusekanten litt så han var bokstavelig talt nedi trusa mi🙈Sa at mange brystproblemer kom fra magen og virka ellers helt super legen altså, men hærlighet, kjente jeg ble småflau av slik topp til tå "beføling" Anonymous poster hash: 02bf9...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 "Magen" går jo helt ned i underlivet, så hvis han ikke var lenger ned enn bekkenbenet ville jeg ikke stusset. Anonymous poster hash: 88559...27d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Hehe han gjorde nok alt etter boka, jeg bare forventa ikke det når jeg kom med brystsmerter.Stoppet rett på "hårfeste"...Han spurte også om alt var bra gynekologisk😂Emm jaa...😂 Anonymous poster hash: 02bf9...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Hehe han gjorde nok alt etter boka, jeg bare forventa ikke det når jeg kom med brystsmerter.Stoppet rett på "hårfeste"...Han spurte også om alt var bra gynekologiskEmm jaa... Anonymous poster hash: 02bf9...7ec Jeg tror du har en god lege som har fulgt opp slik han skal. Ikke noe rart at han spør om hverken gynekologiske problemer eller fordøyelse heller. Anonymous poster hash: 88559...27d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Ja, han virket som en dyktig og nøye lege!Ble bare " tatt litt på senga"😂Man er jo ikke vant til at leger faktisk tar i pasientene lengre...😱Tumbs up for denne karen👍👍 Anonymous poster hash: 02bf9...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Er det forresten noen med plager fra magen som påvirker brystet? Anonymous poster hash: 02bf9...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 Er det forresten noen med plager fra magen som påvirker brystet? Anonymous poster hash: 02bf9...7ec Gallestein kan gi brystsmerter. Ikle uvanlig at menn i infarktalder tror de har infarkt ved gallesteinanfall. Min pappa ble behandlet for infarkt i to timer før de fant ut det var gallestein. Anonymous poster hash: 6b81b...8cb
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 Er det forresten noen med plager fra magen som påvirker brystet? Anonymous poster hash: 02bf9...7ec Sure oppstøt og mye magesyre kan gi skikkelig brystsmerter Anonymous poster hash: 53529...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå