Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Noen med anbefalinger? Anonymous poster hash: 81a67...a15
the amazing spidermamma Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Hvis du vil ha superbarnevennlig, men med litt sjarm i tillegg, så anbefaler jeg caorle utenfor Venezia. De har en liten gamleby, langgrunne strender, masse å finne på for barna (fornøyelsesparker, badeland osv). Evt Toscana-kysten, f.eks Castiglione della Pescaia. Her er det ikke så langgrunt, men strendene er smale og oversiktlige. De har et koselig bysentrum og en borg på toppen. Her er det mer classy, så en del dyrere enn på østkysten. Jeg vet jo ikke akkurat hva slags ferie dere vil ha, men jeg ville ha styrt unna innlandet, da det fort kan bli veldig varmt.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Hvis du vil ha superbarnevennlig, men med litt sjarm i tillegg, så anbefaler jeg caorle utenfor Venezia. De har en liten gamleby, langgrunne strender, masse å finne på for barna (fornøyelsesparker, badeland osv). Evt Toscana-kysten, f.eks Castiglione della Pescaia. Her er det ikke så langgrunt, men strendene er smale og oversiktlige. De har et koselig bysentrum og en borg på toppen. Her er det mer classy, så en del dyrere enn på østkysten. Jeg vet jo ikke akkurat hva slags ferie dere vil ha, men jeg ville ha styrt unna innlandet, da det fort kan bli veldig varmt. Ikke HI, men det så ut som et supert sted! Har tidligere sett på di Jesolo, men her så det veldig bra ut:) Anonymous poster hash: ed2b9...631
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Caorle så jo helt fantastisk ut! Det må jeg sjekke ut, så takk for svar. Flyr man til Venezia da eller? Anonymous poster hash: 81a67...a15
the amazing spidermamma Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Caorle så jo helt fantastisk ut! Det må jeg sjekke ut, så takk for svar. Flyr man til Venezia da eller? Anonymous poster hash: 81a67...a15 Ja, mener det er en halvtime -40 minutter fra Venezia.
the amazing spidermamma Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Ikke HI, men det så ut som et supert sted! Har tidligere sett på di Jesolo, men her så det veldig bra ut:) Anonymous poster hash: ed2b9...631 Ja, jeg tror caorle er mer koselig enn Lido di jesolo. Men har ikke vært der.
the amazing spidermamma Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 Ja, jeg tror caorle er mer koselig enn Lido di jesolo. Men har ikke vært der. Altså i Jesolo :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Hvis du vil ha superbarnevennlig, men med litt sjarm i tillegg, så anbefaler jeg caorle utenfor Venezia. De har en liten gamleby, langgrunne strender, masse å finne på for barna (fornøyelsesparker, badeland osv). Evt Toscana-kysten, f.eks Castiglione della Pescaia. Her er det ikke så langgrunt, men strendene er smale og oversiktlige. De har et koselig bysentrum og en borg på toppen. Her er det mer classy, så en del dyrere enn på østkysten. Jeg vet jo ikke akkurat hva slags ferie dere vil ha, men jeg ville ha styrt unna innlandet, da det fort kan bli veldig varmt. Hei. Har du vært i Caorle selv og kan du anbefale et hotel? Anonymous poster hash: 36270...d4a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Hvis du vil ha superbarnevennlig, men med litt sjarm i tillegg, så anbefaler jeg caorle utenfor Venezia. De har en liten gamleby, langgrunne strender, masse å finne på for barna (fornøyelsesparker, badeland osv). Evt Toscana-kysten, f.eks Castiglione della Pescaia. Her er det ikke så langgrunt, men strendene er smale og oversiktlige. De har et koselig bysentrum og en borg på toppen. Her er det mer classy, så en del dyrere enn på østkysten. Jeg vet jo ikke akkurat hva slags ferie dere vil ha, men jeg ville ha styrt unna innlandet, da det fort kan bli veldig varmt. Castaglione della pescaia er FANTASTISK!!! Anonymous poster hash: 7d13b...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå