Gå til innhold

Hvor reise til italia med barn på 2 og 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med anbefalinger? :)

Anonymous poster hash: 81a67...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha superbarnevennlig, men med litt sjarm i tillegg, så anbefaler jeg caorle utenfor Venezia.

De har en liten gamleby, langgrunne strender, masse å finne på for barna (fornøyelsesparker, badeland osv).

Evt Toscana-kysten, f.eks Castiglione della Pescaia. Her er det ikke så langgrunt, men strendene er smale og oversiktlige. De har et koselig bysentrum og en borg på toppen. Her er det mer classy, så en del dyrere enn på østkysten.

Jeg vet jo ikke akkurat hva slags ferie dere vil ha, men jeg ville ha styrt unna innlandet, da det fort kan bli veldig varmt.

Skrevet

Hvis du vil ha superbarnevennlig, men med litt sjarm i tillegg, så anbefaler jeg caorle utenfor Venezia.

De har en liten gamleby, langgrunne strender, masse å finne på for barna (fornøyelsesparker, badeland osv).

Evt Toscana-kysten, f.eks Castiglione della Pescaia. Her er det ikke så langgrunt, men strendene er smale og oversiktlige. De har et koselig bysentrum og en borg på toppen. Her er det mer classy, så en del dyrere enn på østkysten.

Jeg vet jo ikke akkurat hva slags ferie dere vil ha, men jeg ville ha styrt unna innlandet, da det fort kan bli veldig varmt.

Ikke HI, men det så ut som et supert sted! Har tidligere sett på di Jesolo, men her så det veldig bra ut:)

Anonymous poster hash: ed2b9...631

Skrevet

Caorle så jo helt fantastisk ut! Det må jeg sjekke ut, så takk for svar. Flyr man til Venezia da eller?

Skrevet

Caorle så jo helt fantastisk ut! Det må jeg sjekke ut, så takk for svar. Flyr man til Venezia da eller?

Ja, mener det er en halvtime -40 minutter fra Venezia.

Skrevet

Ikke HI, men det så ut som et supert sted! Har tidligere sett på di Jesolo, men her så det veldig bra ut:)

Anonymous poster hash: ed2b9...631

Ja, jeg tror caorle er mer koselig enn Lido di jesolo. Men har ikke vært der.

Skrevet

Ja, jeg tror caorle er mer koselig enn Lido di jesolo. Men har ikke vært der.

Altså i Jesolo :-)

Skrevet

Hei. Har du vært i Caorle selv og kan du anbefale et hotel?

Anonymous poster hash: 36270...d4a

Skrevet

Castaglione della pescaia er FANTASTISK!!!

Anonymous poster hash: 7d13b...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...