Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Min datter har så utrolig tørr hodebunn. Ikke bare sånn litt flekkvis, men HELE hodebunnen er så tørr at det støver av henne bare jeg tar henne i håret! Hun er helt hvit i hodebunnen. Hun har alltid brukt mild uparfymert shampo, så det er ikke synderen. Men hva gjør vi? Noen som har tips til produkter som kan få styr på dette her? Anonymous poster hash: 643a3...84a
gale damen Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Mild, uparfymert sjampo er fremdeles sjampo. Såpe tørker ut huden.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Da ville jeg gått til legen slik at hun kanskje kan få et produkt som hjelper ordentlig. Har tørr hodebunn selv, det klær veldig. Har fått noe på resept som hjelper godt. Kanskje dere må prøve andre ting først men ville nok fått en lege til å se på det. Anonymous poster hash: 1533c...5d8
Blondzilla Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Flassende hodebunn er ofte faktisk fet, ikke tørr. Kan være sopp også. Prøv fungoral shampo.
MAMMA MIA08 Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Flassende hodebunn er ofte faktisk fet, ikke tørr. Kan være sopp også. Prøv fungoral shampo. Kan barn bruke Fungoral? Fikk beskjed på apoteket at det ikke var greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå