Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Hvordan får dere det til med kommunikasjonen? Jeg har bestilt time på familievernkontoret et par ganger, der barnefar ikke har dukket opp. Enten har han "glemt" det eller så har han ment at barna ikke har trengt det. Eneste kommunikasjonen jeg har er gjennom hans samboer, og for meg er dette ganske frustrerende.(selv om hun har kontroll på det meste) Mld svarer han aldri på. Klær er et kapittel for seg selv, jeg kjøper det meste, men det kommer aldri i retur igjen. Får tilbake utvaska gamle og for små klær. Barna er ofte hos meg selv om det er "pappauke", føler aldri jeg har tid for meg selv.. Vil ikke kaste de ut heller, da jeg ønsker at de skal føle seg velkommen uansett. Kjenner meg bare så utslitt av null kommunikasjon.. Gi meg gjerne gode tips og råd Anonymous poster hash: d5888...df5
Gemini77 Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Vel, jeg mener 50-50 KUN fungerer om man kommuniserer godt. Jeg og eksen er venner og vi har dobbelt opp av alt. Vi prates på tlf flere ganger i uka angående ting med barna. Her kjøper vi klær til barna hver oss men hva de har på seg på skolen den dagen de skal til pappa etterpå klmmer ikke nødvendigvis tilbake neste gang. Men de er barnas klær, ikke mine, så så lenge de får brukt det så spiller det ingen rolle i hvilket klesskap det ligger. Noe ønsker jeg skal være her og da slenger han det i en bag sammen med iPad etc den dagen jeg får de hjem igjen. Er kommunikasjonen så dårlig som du beskriver så syns jeg personlig at 50-50 ikke ble være et alternativ og at barna blir skadelidende. Kanskje det blir endring hvis du sier til han at omsorgsforselingen må ses på hvis han ikke kommunsirer og skjerper seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå