Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Jeg har en på et barnerom nå, og en i gangen, og har så lyst på en i stuen og. Kan det bli too much? Anonymous poster hash: 671d3...a4a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Hvorfor er alle så redde for å fremstå som Harry? Det er ditt hjem. Gjør det du selv liker. Anonymous poster hash: 6c83a...9ac
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Altså om du har kjempelyst på det og liker det så passer det jo inn i din smak og din stil. Det viktigste når man kommer inn i et hjem er ikke om man har samme smak i et og alt som den som bor der, men at hjemmet har sjel, er hjemmekoselig og bebodd. Et sterilt hjem eller et hjem som er kopiert ut av et interiørmagasin er det mest sjelløse og kjedelige jeg kan tenke meg, la hjemmet ditt vise hvem du er så er jeg sikker på at det blir kjempebra. Hva naboen liker, eller enda verre, hva ukjente på et anonymforum liker er overhodet ikke interessant. Anonymous poster hash: 2b3ee...2f5
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Jeg tenker også at man må pynte som man selv vil. Det er jo en selv som bor i huset og vil ha et koselig hjem. tror det gjenspeiles i sjelen til huset hvis det er innredet etter det beboerne ønsker og trives med. Selv kunne jeg ikke tenke meg lyslenker, men gjort riktig er det stilig. Nå må det sies at jentene mine har to lyslenker hver på rommene sine for DE synes det er kjempefint. Når jeg ser i interiørblader er det masse jeg synes er kjempefint/stilig/lekkert, men jeg kunne aldri bodd slik selv. Pynt etter hjertet ditt og hjemmet vil bære preg av det! Anonymous poster hash: 19580...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå