Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Får ikke sove pga den. Høres ut som et sagbruk. Tips mottas. Trenger søvn. Anonymous poster hash: 4e539...ba4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Min må kjøpe alskens saker og ting fra apoteket 😜 Nå tar han både spray, noe skum lignende og har snorke plaster, pluss armen min som i "ren reflex" dunker ganske hardt i siden hans om det kommer lyd fra han, da vet han at han må snu seg til den andre siden 😂 Jeg er ordentlig var på lyder, enkelte lyder klarer jeg bare ikke å en av de lydene er snorking Anonymous poster hash: 90286...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Min må kjøpe alskens saker og ting fra apoteket 😜 Nå tar han både spray, noe skum lignende og har snorke plaster, pluss armen min som i "ren reflex" dunker ganske hardt i siden hans om det kommer lyd fra han, da vet han at han må snu seg til den andre siden 😂 Jeg er ordentlig var på lyder, enkelte lyder klarer jeg bare ikke å en av de lydene er snorking Anonymous poster hash: 90286...1aa Min gubbe snorker uansett hvordan han ligger. Å like høyt. Jeg vurderer sterkt å be om at vi sover hver for oss til han tar seg en tur til legen å ber om hjelp. Han mener selv at han ikke trenger hjelp for det plager ikke han. Jeg gidder ikke høre på dette mer. Makan til bråk. Anonymous poster hash: 4e539...ba4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Min gubbe snorker uansett hvordan han ligger. Å like høyt. Jeg vurderer sterkt å be om at vi sover hver for oss til han tar seg en tur til legen å ber om hjelp. Han mener selv at han ikke trenger hjelp for det plager ikke han. Jeg gidder ikke høre på dette mer. Makan til bråk. Anonymous poster hash: 4e539...ba4 Spill han inn når ham snorker som værst, kanskje han da skjønner litt hvor ille det er for deg Anonymous poster hash: 154bd...4c2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Ågud! Jeg føler med deg. Sånn var eksen også. Prøvde ørepropper en kort periode men han dura gjennom de også, pluss at jeg var redd for å ikke høre jenta om hu våkna (han gjorde ikke det, kanskje ikke så rart) så det ble ofte netter på sofan. Han mente heller ikke at det kunne være så galt som jeg skulle ha det til og at jeg overdrev noe veldig. Det gjorde jeg absolutt ikke. Andre folk hørte han også og skjønte ikke hvordan jeg fikk til å sove i samme hus som han. Heldigvis er ikke min nye samboer like ille, aller verst når han er ordentlig sliten men det overlever jeg men alle disse tingene fra apoteket 😂 Snorke operasjon er en kjapp prosess kan du fortelle han 😉 Anonymous poster hash: 90286...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Vi sover på hvert vårt rom 😆 Anonymous poster hash: baefa...fdc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 Har tatt han opp flere ganger. Jeg er glad i mannen min. Men også glad i meg selv. Så nå får han sove på gjesterommet. Tror han trenger en operasjon. Mistenker at grunnen til at det er så ille er pga at han har knekt nesa si. Han har ikke orket å fått den rettet opp. Anonymous poster hash: 4e539...ba4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 Jeg holdt på å bli kokko av snorkingen til mannen, så fikk etter mye masing overtalt han om å gå til legen. Han ble henvist til øre-nese-halsspesialist, og måtte ligge til obseverasjon på sykehuset en natt for å sjekke han for pustestopp. Viste seg at han har en moderat grad av søvnapné, og han bruker nå sånn maske som tilfører ekstra luft om natten. Den forhindrer han i å snorke (halleluja!), og dessuten er det ikke bra for helsa ( hjertet etc) å gå med ubehandlet søvnapné. Er veldig glad for at det ble oppdaget! Ville absolutt bedt han om gå legen og få det sjekket. Anonymous poster hash: 94676...872
Kakao1234 Skrevet 27. april 2016 #9 Skrevet 27. april 2016 Skjønner hvordan du har det! Jeg har gjennom hele forholdet vårt brukt noen supre ørepropper fra apoteket Quies eller noe sånt. Men når vi nå fikk barn kan jeg ikke sove med de i ørene for da hører jeg ikke babyen. Noe som i utgangspunktet er vanskelig når sagbruket setter igang...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #10 Skrevet 27. april 2016 Jeg har flyttet fra en mann som snorka og nektet å søke hjelp. Sov ikke et helt år. Snorking er et sosialt problem og litt skambelagt. Men hvis kone/samboer sier dette er et problem og han nekter fordi han sover godt er han jo bare dum er min mening. Etter jeg flyttet fra mannen fortalte han at han hadde vært på en klinikk og tatt målinger mens han sov, for det første hadde han farlige pustestopp og lydnivået var på et ekstremt høyt nivå. Hvis han ikke vil søke hjelp, legg deg på et annet rom. Anonymous poster hash: 6c29d...ac7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #11 Skrevet 27. april 2016 Her ble løsningen cpap-maskin. Han var på utredning på sykehuset ifht operasjon, men de mente det ikke ville hjelpe. Fikk beskjed om å gå ned i vekt, i mellomtiden fikk han låne en maskin. Suser jo litt den også, men det er tusen ganger bedre! Men han gidder ikke gå ned i vekt da... Anonymous poster hash: 70110...346
Roheryn Skrevet 27. april 2016 #12 Skrevet 27. april 2016 Slep ham til legen etter håret 😂 min ble litt bedre etter å ha satt inn en silikonplate i et svært hull i neseskilleveggen som han hadde fått av utstrakt bruk av nesespray. Og tror han ikke det er så ille, så film ham.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #13 Skrevet 27. april 2016 Jeg hadde det akkurat som deg med min samboer. Måtte faktisk sove i en annen etage. Etter utredning fikk han beskjed om at han les av søvnapne så vær litt obs det.Det er en relativt alvorlig diagnose om man ikke får cpapmaskin. Etter at han fikk den fikk han mye bedre søvnkvalitet. Mitt råd er at han bør dra til legen å få henvisning til søvnspesialist. Anonymous poster hash: f8493...202
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #14 Skrevet 27. april 2016 Han kan jo ikke noe for snorkinga si, så å drive å spille inn snorkinga osv synes jeg er utrolig dårlig gjort mot en som sannsynligvis er flau over det fra før. Min snorka ekstremt mye og mellom snorkinga så slutta han å puste. Han fikk derfor cpap-maskin. Nå sover han bedre, snorker minimalt og er mye mer opplagt dagen etter. Anonymous poster hash: 95091...ad7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #15 Skrevet 27. april 2016 Får ikke sove pga den. Høres ut som et sagbruk. Tips mottas. Trenger søvn. Anonymous poster hash: 4e539...ba4 Samme her. Vi ligger i perioder på forskjellige soverom. Må det for å få søvn. Men han er uansett mannen i mitt liv. I andre perioder går det fint å ligge i samme rom. Ofte bytter mannen og dattera seng. Så da får jeg ligge ved siden av henne. Anonymous poster hash: cc587...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå