Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Har snakket med en fyr på en datingside i over 1 mnd nå, nesten hver dag. Ikke vært snakk om å møtes eller noe sånt men vi har hatt en fin tone og masse humor. Jeg bor fortsatt sammen med min ex og flytter når skolen slutter før ferien, så jeg har liksom ikke hatt noe behov for å kjøre på med date ol. Så ble han plutselig borte! Jeg lurte veldig på det der men så dukka han opp igjen og tok opp kontakten..sa han hadde gjort et forsøk på å kutte ut nettdating men at lysten hadde blitt så stor igjen.. Og da kunne han fortelle at han var gift og har barn og er veldig ensom i forholdet.. Uff altså, hadde håpet dette var en seriøs fyr for han virket så flott! Og jeg liker han allerede litt for godt... Så nå må jeg nesten bare si at nok er nok og takke for meg, gruver meg og kommer til å savne han. Dagens sutring fra meg.. Anonymous poster hash: a47fa...85e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Begynner navnet hans på S? Anonymous poster hash: 4f40a...7cf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Nei, hvis det han har fortalt meg stemmer da. Hvor I landet? Anonymous poster hash: a47fa...85e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Slike "menn" er bare så lagt fra å være Mann som det går an! Han tar ikke ansvar for forholdet, jobber ikke med forholdet, tar ikke ansvar for å ev. gå om det ikke fungerer. Istedenfor bruker han andre mennesker, driter i om han sårer dem, bare han selv får litt mer spenning i hverdagen. Patetisk! Eneste unntaket er om kona er fullt informert og de har et åpent forhold. Hvis ikke - egoist. Vær glad du fant det ut før du møtte ham! Anonymous poster hash: d54aa...773
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Nei, hvis det han har fortalt meg stemmer da. Hvor I landet? Anonymous poster hash: a47fa...85e Møre og Romsdal.. Anonymous poster hash: 4f40a...7cf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Nei, hvis det han har fortalt meg stemmer da. Hvor I landet? Anonymous poster hash: a47fa...85e Møre og Romsdal.. Anonymous poster hash: 4f40a...7cf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 Nei, han her bor et annet sted. Anonymous poster hash: a47fa...85e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 Troe nok ikke de mennene er så unike og fins i hele landet, min ex var en av de. Han hadde funnet seg en gift dame fra Bergen som var like ensom stakkars. Vet ikke hennes status nå, men hans er singel og fortsatt ensom og alene. Litt synd på han syntes jrg det er men har null respekt for sånne folk. Anonymous poster hash: bb935...5ee
Luksusdyret Skrevet 27. april 2016 #9 Skrevet 27. april 2016 Fint at du fikk vite det nå og ikke når dere har vært sammen i flere år. Og kudos for at du gjør det slutt og ikke fortsetter å bidra til utroskapen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå