Gå til innhold

Har noen her gjenkjent historier herifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skrives ganske detaljert om hendelser her.. og historier kan lett bli gjenkjennelige.

Anonymous poster hash: caa36...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei, jeg kjenner INGEN som henger på anonymforum.

Anonymous poster hash: 8f89a...3bd

Skrevet

Var ikke det jeg spurte om.

Selv om folk er anonyme kan garantert noen historier/ hendelser gjenkjennes.Rart folk ikke er mer obs på det.

Skrevet

Ja, jeg fant ut at svoger/svigerinne hadde problemer i ekteskapet gjennom å lese her inne. Leste at det gikk mot brudd og var ikke overrasket da nyheten "traff" familien noen uker senere...

Anonymous poster hash: 2a740...f42

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Ikke en spesifikk historie, nei. Men en bruker, ja :)

Skrevet

Leste at min svigerine ventet en gutt.

Anonymous poster hash: 3a5dc...a61
Skrevet

Kjenner noen som er veldig opptatt av sametruser...

Anonymous poster hash: 5abce...2c6

Skrevet

Kjente igjen beskrivelsen av en mann jeg kjenner. Det var hun som skrev at hun hadde møtt en mann på nett som etterhvert viste seg å være skummel psyko som hadde mistet ungene sine som han hadde med to damer. Creepy...

Anonymous poster hash: c291b...d74

Skrevet

😂hva er det honkle sametullet

Skrevet

For mange år siden fikk jeg vite her inne at en bekjent hadde mistet babyen i magen, kun litt før termin.

Anonymous poster hash: fa4c4...ab7
Skrevet

Ja, det har jeg. Og jeg ble helt satt ut av noen av holdningene som kom frem hos denne dama. Trodde jeg kjente henne godt, men den gang ei 😨.

Skrevet

Har ikke gjenkjent noen, men en historie jeg fortalte ble gjenkjent😂 Det var en litt vill historie og en noe uvant, så det er ikke så overraskende at den ble gjenkjent ;) Det involverte flere personer og jeg aner ikke hvem det var som kommenterte. Jeg løy da om hvilken landsdel det gjaldt ;)

Anonymous poster hash: 2109c...634

Skrevet

Ja, det har jeg. Og jeg ble helt satt ut av noen av holdningene som kom frem hos denne dama. Trodde jeg kjente henne godt, men den gang ei .

Hva slags holdninger var det?

Anonymous poster hash: 0a96b...74d

Skrevet

Ja, det har jeg. Og det er bare trist...

Anonymous poster hash: 8b2fb...1fb

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere kan være 100 % sikre på det er den personen dere tror det er? Det er mange ganger at jeg leser tråder her og tenker at hmm, det er kanskje den eller den. Og noen ganger så kunne jeg nesten ha skrevet den selv, så lik er den noe jeg har opplevd selv.

Anonymous poster hash: d8a9e...2b5
Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere kan være 100 % sikre på det er den personen dere tror det er? Det er mange ganger at jeg leser tråder her og tenker at hmm, det er kanskje den eller den. Og noen ganger så kunne jeg nesten ha skrevet den selv, så lik er den noe jeg har opplevd selv.

Anonymous poster hash: d8a9e...2b5

Enkelte historier klarer en ikke å anonymisere. Er vel mere de som blir gjenkjent. Derfor kan ikke jeg skrive noe her om meg å mine. Folk vil gjenkjenne det. Enkelte ting/ hendelser er så spesielle, at hvis kjentfolk leser det, blir en gjennkjent..

Ingen vet at jeg henger her inne, og flere av mine venner/ kollegaer gjør nok også det.. En vet bare ikke hvem..

Anonymous poster hash: 8b2fb...1fb

Skrevet

Det var en her som skreiv om en rar fyr hun datet,å da var det detaljert nok til at skjønte det var snakk om barnefaren.

Snakket med hun videre på privat melding å det viste seg at jeg hadde rett,det var han det var snakk om.

Skrevet

Ja kjente igjen én historie.

Det var helt utrolig at hun ikke hadde anonymisert. Det var to detaljer der jeg kjente igjen fra en annen persons historie som var fortalt til meg.

Det var to sider av samme sak men ting vedkommende sa utover i tråden om den andre personen var så drøyt så jeg sendte link til vedkommende.

Anonymous poster hash: 793ad...d85

Skrevet

Jeg gjenkjente en , hvor hun beskrev mannen som farlig , og at hun hadde rømt fra han. Kjenner paret og hun vred veldig mye på sannheten gitt .

Anonymous poster hash: dab24...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...