Gå til innhold

Hva synes du om navnet Everine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppkalling. Bestemoren min, oldemoren min og tippoldemoren min het det.

 

Anonymous poster hash: ad6fa...18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: ad6fa...18a

Skrevet

ikkje noko spesielt fint desverre :/ men etter barnet har fått navnet så kler det barnet :) så vist du liker det så velger du det!



Anonymous poster hash: 0a043...e2b
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Aldri hørt det før, men Everine var fint, syns jeg! 

 

Men så liker jeg ganske spesielle navn også da (til tross for at datteren min endte opp med toppliste navn)

Skrevet

Takk. Flere?

 

Anonymous poster hash: ad6fa...18a

Skrevet

Synes det var stilig, aldri hørt det før. Liker oppkalling 😃

Skrevet

Aldri hørt det før, men Everine var fint, syns jeg!

 

Men så liker jeg ganske spesielle navn også da (til tross for at datteren min endte opp med toppliste navn)

Morsomt. Noen grunn til at du endte opp med et topplistenavn når du egentlig liker litt spesielle? Hva heter datteren din? :)

 

Anonymous poster hash: ad6fa...18a

Skrevet

Hva med eveline heller?

 

Anonymous poster hash: 37c37...59d

Skrevet

Konstruert og kunstig - som Eveline med talefeil.

 

Anonymous poster hash: f5a24...f44

Skrevet

Konstruert og kunstig - som Eveline med talefeil.

 

Anonymous poster hash: f5a24...f44

Sorry - så først nå at det var oppkalling, mente ikke å fornærme deg OG hele slekta di😳 Aldri hørt navnet før, trodde derfor at det var "konstruert".

 

Anonymous poster hash: f5a24...f44

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Morsomt. Noen grunn til at du endte opp med et topplistenavn når du egentlig liker litt spesielle? Hva heter datteren din? :)

 

Anonymous poster hash: ad6fa...18a

Under svangerskapet var jeg innom en hel del uvanlige navn som jeg likte så utrolig godt! Dette var gamle navn som svært få heter i Norge i dag. Men jeg klarte aldri å bestemme meg. Det eneste jeg visste var at jeg skulle styre laaangt unna topp 15. Det navnet jeg likte best var det kun 6 i hele Norge som heter.

 

Og så kom jentungen da, og jeg følte rett og slett at hun kom ut med navnet sitt klart. Det var rett og slett dette navnet hun "var", og det føltes feil å skulle prøve å finne noe annet. Så hun fikk dette navnet, et navn jeg aldri hadde tenkt på til henne før jordmor holdt henne opp og ga henne til meg.

 

Og morsomt nok ble det et topp 10-navn, som jeg egentlig skulle styre laaangt unna. Nå elsker selvfølgelig dette navnet, men jeg håper at om jeg får en til en gang, så får jeg brukt et av de litt mer uvanlige også :)

Skrevet

Min datter heter Everine til mellomnavn, etter oldemor.

Alle jeg møter syns navnet er veldig pent og uvanlig. Jeg liker det godt. Har vokst på meg etter datteren min fikk det :)

 

Anonymous poster hash: ed180...81e

Skrevet

Min datter heter Everine til mellomnavn, etter oldemor.

Alle jeg møter syns navnet er veldig pent og uvanlig. Jeg liker det godt. Har vokst på meg etter datteren min fikk det :)

 

Anonymous poster hash: ed180...81e

Skrevet

Liker ikke gittenavney Even, og dermed blir Everine og Eveline idamme gate for meg.Så dessverre er ikke dette min smak.

 

Anonymous poster hash: cb7a5...d11

Skrevet

Nydelig navn!

Skrevet

Under svangerskapet var jeg innom en hel del uvanlige navn som jeg likte så utrolig godt! Dette var gamle navn som svært få heter i Norge i dag. Men jeg klarte aldri å bestemme meg. Det eneste jeg visste var at jeg skulle styre laaangt unna topp 15. Det navnet jeg likte best var det kun 6 i hele Norge som heter.

 

Og så kom jentungen da, og jeg følte rett og slett at hun kom ut med navnet sitt klart. Det var rett og slett dette navnet hun "var", og det føltes feil å skulle prøve å finne noe annet. Så hun fikk dette navnet, et navn jeg aldri hadde tenkt på til henne før jordmor holdt henne opp og ga henne til meg.

 

Og morsomt nok ble det et topp 10-navn, som jeg egentlig skulle styre laaangt unna. Nå elsker selvfølgelig dette navnet, men jeg håper at om jeg får en til en gang, så får jeg brukt et av de litt mer uvanlige også :)

Så morsom historie! Hvilke navn var på lista di? Morsomt med uvanlige navn :)

 

 

 

Anonymous poster hash: ad6fa...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...