Gå til innhold

dere som har muslimske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte familien?

Anonymous poster hash: e321a...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg muslimsk mann, men hadde nok hatt det om det ikke var for reaksjonen til familien.

I ettertid er jeg glad det endte slik - det hadde bydd på mye utfordringer å skulle leve sammen med en som er så kuet av sin egen familie som det han var. Men jeg er veldig klar over at dette ikke trenger å gjelde alle, og om jeg en gang skulle forelske meg i en som tilfeldigvis er muslim igjen, så vil ikke denne dårlige erfaringen stoppe meg. Men jeg vil nok være litt mer obs på "faresignalene", og vil aldri igjen godta å være i et forhold med en som kvier seg for å introdusere meg til familien sin :)  

Anonymous poster hash: cb183...2d4
Skrevet

Jeg er gift med en muslimsk mann på 8 året. Mor hans og søstra hans har hatet meg fra dag 1. Vært mye helvette, som resulterte at vi pakket sammen og flyttet til Norge i stede for å bo i hans land. Hans bror derimot, er jeg veldig nære. Vi har et utrolig godt forhold. :)

Anonymous poster hash: 24f6c...c1a

Skrevet

Heldigvis har både jeg og min mann en oppegående familie som ikke dømmer personer utifra deres religion, etnisitet osv.

Hans familie bor i hjemlandet hans så jeg har ikke møtt foreldrene siden det ikke er trygt å reise ditt, men de er veldig hyggelige når jeg snakker/skyper med de.

Min familie liker min mann veldig godt. Min kristne bestemor falt helt for han, hun er dessverre død nå, men hun ble alltid så glad når han kom på besøk :)

Anonymous poster hash: 6a92e...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...