Gå til innhold

Er dette noe å bli forbanna for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok et håndkle og tørka dattra vår med som måtte opp av badekaret. Så ble han sint fordi jeg "alltid" tar det håndkleet han har hengt opp for å tørke hender med. Det er så jævlig irriterende, sa han bare, rett foran jentungen på 2 år. Deretter gikk han bare rundt og fant masse småting å klage på. Så bare skifta han og kjørte. Noen unnskyldninger får jeg aldri, så det er bare se bort fra. Har aldri sagt unnskyld en gang disse tre årene, som jeg kommer på. Dagens! Ting går visst ikke så bra om dagen.

Anonymous poster hash: de857...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du ikke et rent håndkle til henne? Det du tar er jo brukt?

Anonymous poster hash: 0cc23...ede

Skrevet

Nei, det var helt rent.

Skrevet

DET var det du hang deg opp i?

Anonymous poster hash: ceb98...fc1

Gjest Stjerneklart
Skrevet (endret)

Unødvendig og ganske spesielt å ta dette opp på den måten foran 2-åringen. Og jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være så forferdelig grusomt om du tar det håndkleet heller jeg da. Så lenge det er rent, og du henger et nytt et på plass etterpå er det da ingen problem?

Hvis han reagerer sånn på et HÅNDKLE, hvordan reagerer han på de store utfordringene?

Endret av Stjerneklart
Skrevet

Du velger jo å bo med ham. Han har vært slik i tre år, barnet er to år. Du valgte å få barn med en mann som er umoden og sær. Greit det, men du trenger ikke finne deg i å ha det slik. Du må si fra og du må gjøre klart hva du finner deg i og ikke.

Nå begynner slike bagateller å gå ut over barnet deres, da er det på tide å få hjelp til å lære dere å kommunisere.

Parterapi next.

Anonymous poster hash: d77e7...dae
Skrevet

Måtte nesten le her. Veldig barnslig oppførsel. Tenker at her må det være mange ting som irriterer for at man til slutt eksploderer over et håndkle.

Anonymous poster hash: 256b4...7f5

Skrevet

Tok et håndkle og tørka dattra vår med som måtte opp av badekaret. Så ble han sint fordi jeg "alltid" tar det håndkleet han har hengt opp for å tørke hender med. Det er så jævlig irriterende, sa han bare, rett foran jentungen på 2 år. Deretter gikk han bare rundt og fant masse småting å klage på. Så bare skifta han og kjørte. Noen unnskyldninger får jeg aldri, så det er bare se bort fra. Har aldri sagt unnskyld en gang disse tre årene, som jeg kommer på. Dagens! Ting går visst ikke så bra om dagen.

Vel, det er jo faktisk veldig irriterende dersom du aldri henger eit nytt på plass..., men hadde kanskje ikkje teengt å seie det på den måten.

Får meg til å tenke om det er andre ting du berre tar uten å legge på plass.

Her er mannen fæl til å gløyme å ta ny pose i bosset på badet. Det er faktisk veldig irriterende når ein står der med ei dritableie, og dersom eg sllerie hadde ein mindre god dag kan det få meg til å frese

Anonymous poster hash: 1bcfb...69a

Skrevet

Skjønner han godt jeg! Sånt kunne jeg blitt skikkelig irritert av også. Du viser egentlig både mangel på respekt og manglende evne til å ta ansvar. .

Anonymous poster hash: c8cd8...47b

Gjest Antarctica
Skrevet

Skjønner han godt jeg! Sånt kunne jeg blitt skikkelig irritert av også. Du viser egentlig både mangel på respekt og manglende evne til å ta ansvar. .

Tullprat.

Med mindre de kun eier 2 håndklær er dette mindre enn en bagatell. Har du vurdert å be han passe kjeften sin, HI? Og kutte ut hun andre dama han driver med?

Skrevet

Det er jo nettopp slike ting som gjør det utfordrende å bo sammen med andre. For småting som gjentar seg hele tiden vil hope seg opp og bli store ting. Jeg tipper du ikke henger et nytt håndkle på plass til håndtørk, og at det er flere ting du ikke legger på plass igjen. Han er ordensmenneske, du er ikke det. 

Anonymous poster hash: cffbb...7b1
Skrevet

Tullprat.

Med mindre de kun eier 2 håndklær er dette mindre enn en bagatell. Har du vurdert å be han passe kjeften sin, HI? Og kutte ut hun andre dama han driver med?

Det er ikke tullprat. Hvis dette er slik hun pleier å gjøre så fungerer hun jo som en unge som dekker egne behov uten tanke for andre.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er ikke tullprat. Hvis dette er slik hun pleier å gjøre så fungerer hun jo som en unge som dekker egne behov uten tanke for andre.

Hun tørket barnet. Det er en fin ting.

Du må seriøst ha noen issues eller tvangslidelser hvis du reagerer på hvilket håndkle partneren tar til sånt.

Skrevet

Det er faktisk litt irriterende hvis dette er noe man gjør gang på gang uten å henge opp nytt. Men reaksjonen hans er uansett en kraftig overreaksjon. Jeg irriterer meg også litt over sånt, men det kunne ikke falle meg inn å nevne det engang, når håndkleet faktisk blir brukt til å tørke vårt felles barn.

På samme måte som jeg irriterer meg over at mannen lar alle skapdørene stå åpne når han har tatt ut av oppvaskmaskina, men jeg sier ikke noe for han har jo faktisk tømt oppvaskmaskina. :P

Anonymous poster hash: 2e400...39f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...