Gå til innhold

Hvordan truse bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min mener at de aller fleste kvinner bruker stringtruser, mens jeg mener de fleste bruker vanlig truser eller hipster.

 

Hva bruker du?

 

Ønsker mange svar, skal lese opp for mannen i kveld😂

 

Anonymous poster hash: d35e5...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipster. Etter to vag fødsler er nok mine stringdager ferdig.

 

Anonymous poster hash: 0fd2b...d5f

Skrevet

Cheekys fra Victoria secret. En blanding mellom hipster og string.

Skrevet

Hipster

 

Anonymous poster hash: 9cafd...60e

Skrevet

Hipster. Gikk mye i string før, men fyyy søren så mye mer behagelig det er å slippe å ha noe langt inni ræva!

 

Anonymous poster hash: cf6ac...564

Skrevet

Hipster

 

String har jeg ikke brukt siden 90-tallet.... 

Skrevet

Truse, faktisk. Stygge som fy, men det eneste jeg finner komfortabelt.

Hipsters kryper sånn :/

 

Anonymous poster hash: b0481...da3

Skrevet

Hipster eller boxer. String er jo bare fryktelig ubehagelig



Anonymous poster hash: b081d...b20
Skrevet

String. Jeg har betty boop fasong. Så alt kryper oppi der uansett....

Skrevet

Brukte stringtruse før, men byttet til hipstertruse og syns det ser mye mer sexy ut :)

 

Anonymous poster hash: a1851...916

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Mannen min mener at de aller fleste kvinner bruker stringtruser, mens jeg mener de fleste bruker vanlig truser eller hipster.

 

Hva bruker du?

 

Ønsker mange svar, skal lese opp for mannen i kveld

 

Anonymous poster hash: d35e5...2ae

 

 

Hipster, og noen ganger helt vanlig truse! Stringtruse sluttet jeg med da jeg var 17. 

Skrevet

Cheeky. Mer behagelig enn string, med langt penere snitt som gir langt penere rompe enn i string. I tillegg blir det ikke stygg strek over rompeballene som ved vanlig truse og krøller seg ikke som hipsters.

 

Anonymous poster hash: 82b62...017

Skrevet

String.



Anonymous poster hash: da1c1...985
Skrevet

En bred, glatt hipster/truse fra Lindex, har sikkert 40 stk, mest behagelige som finnes.

Har noen string til nød, hvis jeg skal ha ettersittende kjole.

(Sluttet med string når jeg ble hoven i underlivet under første graviditet)

 

Anonymous poster hash: cb8c5...357

Skrevet

Hipster og vanlig truse.

 

Boxere klumper seg, og string er ubehagelig.

 

 

Anonymous poster hash: 0c3ed...49e

Skrevet

Hipster og boxer fra Stormberg.

 

Anonymous poster hash: 68610...ee9

Skrevet

Mest string, av og til hipster.



Anonymous poster hash: 1e3b9...5fa
Skrevet

String.

Skrevet

Den gode gammeldagsebestemortruse. Har brukt det meste men det er den som sitter best ig holder ting på plass. 😀

 

Anonymous poster hash: 302f9...f10

Skrevet

String om dagen og boxer om natta. Synes det blir så mye stoff under buksa med boxer og liker ikke streken som man ser utenpå buksa.

 

Anonymous poster hash: b6fcf...541

Skrevet

Tai, jeg er en etterlevning fra 80-tallet. 

Skrevet

Kun truser, HATER både string og hipster.

 

Anonymous poster hash: 4398f...1b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...