Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Selv har jeg to og venter nr 3:) Litt skummelt da mannen har fått jobb på båt. Anonymous poster hash: c9ee8...603
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Fire stykker Er mye alene pga mannens jobb jeg også, men jobber bare 60% så det går fint. Anonymous poster hash: dcc93...b97
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Vi har 2. Mannen pendler og jeg er alene hele ukene og noen få helger. Går helt fint det aller aller meste av tiden.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 3 jenter 😊 Anonymous poster hash: 46f24...f04
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Har 3. Mannen jobber ekstremt mye og det er tungt til tider. (Eller ofte) Men det går! Anonymous poster hash: 91d44...93e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 3. Føles som en hel gjeng😜 Anonymous poster hash: 5e023...cb8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 Ett. Men vi skal nok ha flere. Anonymous poster hash: 6b1d8...030
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 Jeg har 2 gutter også er jeg reservemamma for ene niesen min på 12 år ❤️
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 3 stk. 2 jenter og 1 gutt. nye typen vil ha flere men jeg er usikker. får se hva som sjer. er bare 29 år enda so har god tid! 😆 Anonymous poster hash: 3e5db...5f2
Fjellblom Skrevet 26. april 2016 #11 Skrevet 26. april 2016 Vi venter nr 4. Min mann jobber turnus, så jeg er alene to uker og så er han hjemme én uke. Jeg jobber i 100% jobb.
DramaMama Skrevet 26. april 2016 #12 Skrevet 26. april 2016 Har 2, vurderer en til, men kjenner at det egentlig er nok med de vi har.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #13 Skrevet 26. april 2016 Snart 3 gutter og da er det stopp Anonymous poster hash: efe5a...30e
Marriet Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 Jeg har en, han har to. Alle bor fast her 😊 veldig fint og føler ikke noe akutt behov for felles barn enda, selvom jeg drømmer om det av og til 💕
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 Ett barn. Det er foreløpig mer enn nok, synes vi Anonymous poster hash: 4866f...087
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #17 Skrevet 26. april 2016 To. Vi jobber turnus begge to, så ofte er bare en av oss hjemme. Derfor blir det heller ikke fler Anonymous poster hash: c884f...cff
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #19 Skrevet 26. april 2016 Vi ønsket 2, og har fått to :) Anonymous poster hash: 4866e...a37
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #20 Skrevet 26. april 2016 Har trillinger på 3 år, og vi ønsker oss to barn til Anonymous poster hash: 426a3...81c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #21 Skrevet 26. april 2016 Jeg har 1+2 (bonusbarn) Anonymous poster hash: 36f27...761
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #22 Skrevet 26. april 2016 Har 4 barn. Mannen jobber på sjøen 4 uker på jobb og 4 uker hjemme. Jeg studerer deltid og jobber 90 % nå. Er travelt, men er strukturert og får med meg det meste, mister et møte i morgen da mannen reiser en dag før tiden, men det er sjelden at jeg ikke stiller opp Anonymous poster hash: f2eba...846
magica fra tryll Skrevet 26. april 2016 #23 Skrevet 26. april 2016 6, -4 gutter og 2 jenter. Hadde jeg vært yngre skulle jeg gjerne hatt et par til:D
februarprins2013 Skrevet 26. april 2016 #24 Skrevet 26. april 2016 Har en og er fornøyd ( kan heller ikke få flere pga kronisk sykdom,skulle egentlig ikke ha noen,så er UTROLIG glad for jeg fikk 1 )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #25 Skrevet 26. april 2016 Akkurat nå har jeg ett barn, men jente nummer to kommer i juli. Anonymous poster hash: f9628...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå