Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg to og venter nr 3:)

Litt skummelt da mannen har fått jobb på båt.

 

Anonymous poster hash: c9ee8...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire stykker :)

 

Er mye alene pga mannens jobb jeg også, men jobber bare 60% så det går fint.



Anonymous poster hash: dcc93...b97
Skrevet

Vi har 2. Mannen pendler og jeg er alene hele ukene og noen få helger. Går helt fint det aller aller meste av tiden.

Skrevet

3 jenter 😊

 

Anonymous poster hash: 46f24...f04

Skrevet

Har 3. Mannen jobber ekstremt mye og det er tungt til tider. (Eller ofte) Men det går!

 

Anonymous poster hash: 91d44...93e

Skrevet

3. Føles som en hel gjeng😜

 

Anonymous poster hash: 5e023...cb8

Skrevet

Ett. :) Men vi skal nok ha flere.

 

Anonymous poster hash: 6b1d8...030

Skrevet

Jeg har 2 gutter også er jeg reservemamma for ene niesen min på 12 år ❤️

Skrevet

3 stk. 2 jenter og 1 gutt. nye typen vil ha flere men jeg er usikker. får se hva som sjer. er bare 29 år enda so har god tid! 😆

 

Anonymous poster hash: 3e5db...5f2

Skrevet

5



Anonymous poster hash: 5a7fe...4fd
Skrevet

Vi venter nr 4. Min mann jobber turnus, så jeg er alene to uker og så er han hjemme én uke. Jeg jobber i 100% jobb.

Skrevet

Har 2, vurderer en til, men kjenner at det egentlig er nok med de vi har.

Skrevet

Snart 3 gutter og da er det stopp ;)

 

Anonymous poster hash: efe5a...30e

Skrevet

Jeg har en, han har to. Alle bor fast her 😊 veldig fint og føler ikke noe akutt behov for felles barn enda, selvom jeg drømmer om det av og til 💕

Skrevet

Ett barn. Det er foreløpig mer enn nok, synes vi

 

Anonymous poster hash: 4866f...087

Skrevet

To. Vi jobber turnus begge to, så ofte er bare en av oss hjemme. Derfor blir det heller ikke fler :)

 

Anonymous poster hash: c884f...cff

Skrevet

Vi ønsket 2, og har fått to :) :)

 

Anonymous poster hash: 4866e...a37

Skrevet

Har trillinger på 3 år, og vi ønsker oss to barn til :)

 

Anonymous poster hash: 426a3...81c

Skrevet

Jeg har 1+2 (bonusbarn) :)

 

Anonymous poster hash: 36f27...761

Skrevet

Har 4 barn. Mannen jobber på sjøen 4 uker på jobb og 4 uker hjemme.

Jeg studerer deltid og jobber 90 % nå.

Er travelt, men er strukturert og får med meg det meste, mister et møte i morgen da mannen reiser en dag før tiden, men det er sjelden at jeg ikke stiller opp

 

Anonymous poster hash: f2eba...846

Skrevet

6, -4 gutter og 2 jenter. Hadde jeg vært yngre skulle jeg gjerne hatt et par til:D

Skrevet

Har en :) og er fornøyd :) ( kan heller ikke få flere pga kronisk sykdom,skulle egentlig ikke ha noen,så er UTROLIG glad for jeg fikk 1 )

Skrevet

Akkurat nå har jeg ett barn, men jente nummer to kommer i juli. :)

 

Anonymous poster hash: f9628...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...