Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Håper på noen råd fra dere kloke damer Mannen og jeg har slutta med snusen og det er suuupert, MEN nå har vi begge endt opp med forstoppelse begge to. Vi slutta sammen en annen gang tidligere, men da ble vi begge tvunget til å begynne på nytt ettersom den forstoppelsen aldri gav seg. Vi var snusfrie i 4 mnd. Nå tenker vi å kanskje hjelpe tarmen ekstra med fasting med smoothie denne gangen. Høres dette greit ut for noen dager? - Rått Egg - Blåbær - Yoghurt Naturell - Stevia hvis man ønsker søtning - Udo's Choice - Advokado - Svisker - Tranebær Anonymous poster hash: f3f5b...d6b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Blåbær binder magen , så det ville jeg droppet :-) Anonymous poster hash: aef60...5d3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Blåbær binder magen , så det ville jeg droppet :-) Anonymous poster hash: aef60...5d3 Gjør det? Jeg har bestandig fått veldig løs avføring når jeg har spist store mengder med blåbær? Fant det bare logisk å putte det oppi da Noe annet å anbefale? HI Anonymous poster hash: f3f5b...d6b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Hadde holdt en knapp på fiber og lactulose (Duphalac) og masse vann Anonymous poster hash: 4b9e2...ee3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Kiwi, pære og ananas er frukter som setter fart på magen, samme med druer og rosiner. Ta melkesyrebakterier også, det holder magen frisk. Jeg ville ikke fastet helt, men drukket mye og fått i meg nok fiber. Har du ikke hørt reklamen på radioen for Frukt & Fiber https://www.apotek1.no/produkter/frukt--fiber-tyggeterning-24stk-922259p Anonymous poster hash: 11ed3...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå