Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Var på tur i dag og så at alle hundebæsjene var plukket opp. MEN etter at eier har plukket opp så har de bare slengt fra seg de sorte posene (sånne som ikke går i oppløsning) rundt om kring eller hengt de opp i trærne. Hadde det ikke da vært bedre å ta en pinne eller et blad eller noe og vippe dritten ut i skauen slik at den kan forsvinne? Var til og med søppeldunk på parkeringsplassen der vi gikk i fra, så er jo ikke slik de hadde måtte ta med seg posen hjem. Skjønner ikke slikt jeg. Anonymous poster hash: 5b836...6c0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Sett det samme selv. Kommer nok fra folk som plukker opp fordi noen SER at hunden deres driter og så kvitter de seg bare med posen fordi de er mest opptatt av ikke fremstå som en som gir faen. Anonymous poster hash: fd988...c0e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Jeg kjenner til noen som gjorde dette til en viss grad: De gikk tur med hunden, og hvis hunden bæsjet tidlig på turen plukket de det opp i pose og la posen i veikanten. Etter å ha gått turen plukket de opp posen igjen og tok med til nærmeste søppelkasse. Kanskje dette kan være en forklaring for noen? Anonymous poster hash: 6e24a...58c
Elsker livet Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Jeg kjenner til noen som gjorde dette til en viss grad: De gikk tur med hunden, og hvis hunden bæsjet tidlig på turen plukket de det opp i pose og la posen i veikanten. Etter å ha gått turen plukket de opp posen igjen og tok med til nærmeste søppelkasse. Kanskje dette kan være en forklaring for noen? Anonymous poster hash: 6e24a...58c Vil tro det er forklaringen. Hva er ellers poenget med å henge posen i et tre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå