Gå til innhold

Enda en hundetråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tur i dag og så at alle hundebæsjene var plukket opp. MEN etter at eier har plukket opp så har de bare slengt fra seg de sorte posene (sånne som ikke går i oppløsning) rundt om kring eller hengt de opp i trærne.

 

Hadde det ikke da vært bedre å ta en pinne eller et blad eller noe og vippe dritten ut i skauen slik at den kan forsvinne?

Var til og med søppeldunk på parkeringsplassen der vi gikk i fra, så er jo ikke slik de hadde måtte ta med seg posen hjem. Skjønner ikke slikt jeg.

 

Anonymous poster hash: 5b836...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett det samme selv. Kommer nok fra folk som plukker opp fordi noen SER at hunden deres driter og så kvitter de seg bare med posen fordi de er mest opptatt av ikke fremstå som en som gir faen.

 

Anonymous poster hash: fd988...c0e

Skrevet

Jeg kjenner til noen som gjorde dette til en viss grad: De gikk tur med hunden, og hvis hunden bæsjet tidlig på turen plukket de det opp i pose og la posen i veikanten. Etter å ha gått turen plukket de opp posen igjen og tok med til nærmeste søppelkasse. Kanskje dette kan være en forklaring for noen?

 

Anonymous poster hash: 6e24a...58c

Skrevet

Jeg kjenner til noen som gjorde dette til en viss grad: De gikk tur med hunden, og hvis hunden bæsjet tidlig på turen plukket de det opp i pose og la posen i veikanten. Etter å ha gått turen plukket de opp posen igjen og tok med til nærmeste søppelkasse. Kanskje dette kan være en forklaring for noen?

 

Anonymous poster hash: 6e24a...58c

Vil tro det er forklaringen. Hva er ellers poenget med å henge posen i et tre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...