Gå til innhold

Unødvendig med ståbrett til 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3-åringen blir 3 år og 2-3 mnd når baby kommer. Bytter stadig på om jeg skal gidde å investere i et ståbrett eller ikke.... Hadde ikke behov for det med forrige som var 2,8 når neste kom.

Nå er eldste klar for skole og det er derfor jeg vurderer det -om vi skal gå til skolen sammen alle 3 vil nok mellomste bruke litt lenger tid enn nødvendig ;) Nå vet jeg ikke om vi kommer til å gå så mye heller da -blir jo fort til at bil er lettvint når det er levering i BHG og skole/SFO med en baby på slep ;)

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 4a272...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde lignende dilemma,bare storebror var 2år. Vi gikk for sparkesykkel og det avar en knallgod investering.

Anonymous poster hash: 70cdd...ac3

Skrevet

Sparkesykkel, sett ungen oppå vognbagen i perioder om nødvendig.

Anonymous poster hash: 0e539...71f

Skrevet

Kanskje du finner på Finn, så kan du selge den igjen for omtrent samme pris? Så er det ikke like nøye om det ikke blir brukt.

Anonymous poster hash: 2ae31...67d

Skrevet

Min 3-åring har brukt søskenbrettet MYE siden lillebror kom! Virkelig vært gull verdt! Både til bhg, ute på tur, på senter, i syden osv.

Anonymous poster hash: 44b85...9ae

Skrevet

Oj... Og jeg som tenkte å kjøpe det til fireåringen..

Anonymous poster hash: ffdfc...666

Skrevet

Vi kjøpte det når 3-åringen ble storesøster og brukte det nesten hver dag i begynnelsen. Nå nærmer hun seg 4 og vi bruker det ikke like ofte lengre, hellere sparkesykkel.

Anonymous poster hash: f0d60...2cf

Skrevet

Jeg savner virkelig søskenbrett! Storebror ble akkurat 3 är og vi triller MYE. Det blir ofte til at han sykler til bhg, men djeg savner OFTE brett.

Desverre finner vi ingen som passer til vogna vår. Vi har TFK, og det TFK sitt eget kan vi ikke bruke fordi det kun går opp til 15 kilo.

Anonymous poster hash: 16e1a...003

Skrevet

Mine gutter har begge vært 2år og 7 mnd når de har blitt storebrødre. Hadde brett første gang. Det var overhodet ikke nødvendig. Det er også vanvittig tungt å dytte på. Bruk heller løpesykkel eller spsrkesykkel.

Skrevet

Har ikke hatt det, eldste var tre år og tre måneder da minstemann ble født.

Har i stedet som flere andre her brukt balansesykkel eller sparkesykkel eller rett og slett føttene.. Går 1 km til og fra barnehagen hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 084a9...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...