Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Når får ungene være ute alene? Og hvor ofte og hvis mye er dere ute sammen med de? Angrer på huskjøp pga uteområdet. Vet ikke hva jeg tenkte på. Anonymous poster hash: 6abdb...126
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Dytt... Anonymous poster hash: 6abdb...126
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Vi har 80-sonen på ene siden av huset og fjorden på andre siden. Jeg har stolt nok på ungene til å la de få være alene på tomta (inngjerdet et stykke mot sjøen, men de kan gå rundt gjerdet) fra rundt 6-7 års alder. Vi har stor hage. De får ikke være lenge uten tilsyn ettersom det et kort vei til 20-40 meter høye skrenter rett ned i sjøen, men jeg hører eller ser etter dem. Eldste på ni får være en del ute alene. Men jeg er veldig ofte med dem om de skal være ute, særlig om de har venner på besøk. Jeg synes vi har det fint, men savner fra egen oppvekst å kunne klatre over gjerde til naboen. Det er også en del trafikk, så de får ikke gå alene til venner ennå, men jeg følger dem et stykke på veien. Det blir en livsstil som alt annet. Og jeg har unger som har lært å passe seg. Anonymous poster hash: fbe5b...574
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Jeg har vokst opp 30 meter fra sjøen. Alltid fått leke ute fritt. Unger lærer fort hva som er farlig og ikke... Nå bor vi like ved vei på ene siden og elv på den andre. 2 åringen får ikke være ute alene, men om tja.. 2 år burde det jo gå fint. Anonymous poster hash: 6eec4...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå