Gå til innhold

Hvilken skolesekk til 1.klassing? Tester for 2016?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal gå tur 2-3 ganger i uka så har blitt anbefalt å se på tursekker.

Har forstått at mange kjøper beckmann, men at disse ofte er ganske tunge?

Anonymous poster hash: f0636...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva er egentlig "tungt" når det gjelder en 1.klassing....?

Hi

Skrevet

Lurer på det samme. Har sett på Beckmann og litt på Bergans sin skolesekk. Her tror jeg vi velger Bergans om ikke den kommende 1klassingen vil noe helt annet..

Syns egentlig ikke Beckmann er så fine, men er jo stor stas å velge sekk selv.. :P

Anonymous poster hash: 651e1...17e
Skrevet

Ville kjøpt en egen sekk til å ha på tur. Da slipper man å ta ut alle skolesakene før man går på tur. Jeg synes også sekkene fra Beckmann virker tunge. Kommer til å prøve både Troll, Bergans og Beckmann før vi bestemmer oss. Viktig å finne en som sitter godt på ryggen.

Skrevet

2.klassingen vår har Beckman skolesekk, i likhet med nesten hele klassen sin :) På tur bruker hun fortsatt tursekken sin fra barnehagen, en sånn liten Bergans barnetursekk.

Anonymous poster hash: 4a8e1...50c

Skrevet

Er det bergans Nordkapp 18 liter dere mener? Syntes også den ser bra ut :)

Når det gjelder å velge sekk selv skal han selvfølgelig få lov til det -men vi vil styre ham til en type som er god for ham ergonomisk ;) (er veldig glad i minions så skal feste en slik figur på den sekken vi vil han skal velge... Sleipt, men nødvendig tenker jeg da barn kun velger etter utseende og ikke bruk)

Hi

Skrevet

Noen som har prøvd troll 22 liter? Ser at den vant testene i fjor -kan jo ikke bli dårlig på et år vel?

På Ark har dem halv pris på dem nå...

Hi

Skrevet

Akkurat samme som anonym #6 her :)

Anonymous poster hash: 3984c...952

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Beckmann og har hatt de til alle 3. Eneste jeg syntes er kjipt med dem er at de er sykt kjønnsdelt i farge og motiv

Anonymous poster hash: a21e2...9bf
Skrevet

Velger du Beckmanns, Bergans eller Troll blir det bra uansett.

Har førsteklassing i år, et stort flertall har beckmann. Jeg har en lang førsteklassegutt. Sekken sitter godt på ham, og har ikke oppfattet den som tung.

Uansett er et tips å ikke kjøpe de største pennalene. De med tre glidelåsrom blir tunge og store i sekken.

Anonymous poster hash: 05344...d59

Skrevet

Jeg kommer faktisk til å gå for en billigere sekk første året på skolen.

Barnet kommer til å bli kjørt fram og tilbake og det er vel ikke akkurat mye de skal ha med seg fram og tilbake.

Kommer til å kjøpe en beckmann sekk eller en testvinner når det blir mer bøker og gåing til skole

Anonymous poster hash: 28371...bcd

Skrevet

Er det bergans Nordkapp 18 liter dere mener? Syntes også den ser bra ut :)

Når det gjelder å velge sekk selv skal han selvfølgelig få lov til det -men vi vil styre ham til en type som er god for ham ergonomisk ;) (er veldig glad i minions så skal feste en slik figur på den sekken vi vil han skal velge... Sleipt, men nødvendig tenker jeg da barn kun velger etter utseende og ikke bruk)

Hi

Er ikke det en tursekk da? Og ikke en skolesekk? Bergans har egne ransler. Nordkapp er for smal og høy...

Anonymous poster hash: 56e96...309

Skrevet

Tror det blir bergans 2 go her.

Hun skal få være med og velge, men jeg synes denne typen ser bra ut. Liker også fargene og mønstre bedre enn beckmann sine.

Skrevet

Er du sikker på at du trenger å kjøpe skolesekk? Mange steder får førsteklassinger oransje Trygg Trafikk-sekk. Bare sånn til info.

Anonymous poster hash: 0c20f...a52

Skrevet

Pleier kun å ha beckmann sine sekker på senteret her. Sikkert i år også. Uansett, han skal velge helt selv :) Han skal ikke gå langt og de har ikke så mange bøker. Kjøper en tursekk også, men det er fordi vi går mye på fritiden også.

Anonymous poster hash: fb24b...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...