Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Kan dere si litt om erfaringer rundt dette? Var det veldig vanskelig for barna å bytte skole og komme inn i et nytt miljø? Vi synes dette er vanskelig, men mulig vi blir nødt. Da vil vi selvfølgelig gjøre alt vi kan for å hjelpe dem til å falle på plass. Anonymous poster hash: 13f0b...e33
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Vi flyttet da jeg var 11, og det ødela hele ungdomstiden min. Hadde masse venner på det stedet vi flyttet fra, fikk ingen nye, ble mobbet og utestengt. Men mine foreldre gjorde ingen innsats da, mulig det gjør en forskjell. Også kommer det nok mye an på dine barns personlighet. Jeg var sjenert og sosialt klønete. Anonymous poster hash: bb59e...a32
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Uff så leit. Det er det vi frykter. Samtidig; jeg er oppvokst på samme sted, vel å merke fra jeg var fem, og jeg følte meg alltid litt utenfor i ungdomstida. Så man vet jo egentlig aldri... HI Anonymous poster hash: 13f0b...e33
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Flyttet før 3.klasse og det har preget resten av livet mitt. Dro fra madse venner og kom inn i en allerde satt klasse. Så var bare reservevenninne som var kjekk å ha når alle andre var opptatt. På ungdomsskolen kom jeg i klasse med de mest dominerende fra barneskolen, så rollen som reservevenninne fortsatte der. Jeg fikk ikke den naturlige utviklingen en får sammen med venner, ble enormt sosialt uinteligent og har sittet det meste av livet alene. Har skiftet beite noen ganger i livet, men gjør tydeligvis mye feil rundt nye mennesker får får i en alder av snart 40 fremdeles ingen nære venner. MEN det er håp, for har nå endelig for første gang blitt kjent med noen hvor også jeg er har vært med å laget planer for en kveld ute. Gleder meg. Så min oppfordring er: Inviter med en du ikke har hatt med før, kan tenkes denne personen aldri har vært med noen andre heller. Anonymous poster hash: d5a70...07e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Jeg flyttet flere ganger som barn. Først på min tredje skole, så trivdes jeg ordentlig for første gang ! Anonymous poster hash: 1a3d0...c60
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Jeg flyttet først i tredje så i sjette,så i sjuende. Det negative er at jeg har veldig liten tilknytning til steder,jeg husker fine tider ja,gode venner men lengter ikke spesielt etter ett sted. Hvert sted jeg bodde,hadde noe fint. Jeg husker ikke alle jeg gikk i klasser med,det blir litt pinlig når de kommer bort og sier de husker meg. Det positive: jeg kan bo hvor som helst så lenge det dekker mine praktiske behov,har lett for å ha venner,forstår fort når folk ønsker å ha/ikke ha kontakt,tar ikke hardt på andre menneskers reaksjone,vet bare det er sånn/har allerede sett det,har lett til å skli inn i andre ukjente omgivelser. Anonymous poster hash: 90a1d...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå