Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Har blitt veldig forkjølet og skal ha keisersnitt. Andre som har opplevd det? Er så typisk: (( Anonymous poster hash: d0530...014
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 di ser vel ann situasjonen tenker jeg. hva er grunnen til at du skal ha keisersnitt? Anonymous poster hash: 2d3b5...aaa
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 di ser vel ann situasjonen tenker jeg. hva er grunnen til at du skal ha keisersnitt? Anonymous poster hash: 2d3b5...aaa Det spiller vel ingen rolle i forhold til hva HI spør om??? Hi; det går helt fint med KS likevel om du er forkjøla, det eneste er at det er forferdelig vondt å hoste når man har et KS-sår, så sørg for at legen skriver ut ordentlig hostesaft til deg. Anonymous poster hash: 33725...928
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Jeg hadde lungebetennelse (oppdaget kvelden før) og svangerskapsforgiftning under mitt KS. Gikk fint likevel. Lykke til! Anonymous poster hash: 3110c...98e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Det spiller vel ingen rolle i forhold til hva HI spør om??? Hi; det går helt fint med KS likevel om du er forkjøla, det eneste er at det er forferdelig vondt å hoste når man har et KS-sår, så sørg for at legen skriver ut ordentlig hostesaft til deg. Anonymous poster hash: 33725...928 Jo, det spiller en rolle. Er det et planlagt snitt som det ikke er helt akutt at de må ta akkurat da kan det hende de utsetter det et par dager så mor blir friskere Jeg skulle ha snitt fordi jeg har for smale hofter til å føde vaginalt. Jeg var tett, hostet og var tungpustet og da ville anestesilegen vente så lenge som mulig før han fikk meg på operasjonsbordet. Ungen hadde det jo fint den og skulle fødselen starte av seg selv ville de jo bare tatt snittet med en gang Mitt snitt ble tatt 3 dager senere. Var heller ikke vondt å hoste, det gikk overraskende bra. Anonymous poster hash: 1fa09...c5a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Jo, det spiller en rolle. Er det et planlagt snitt som det ikke er helt akutt at de må ta akkurat da kan det hende de utsetter det et par dager så mor blir friskere Jeg skulle ha snitt fordi jeg har for smale hofter til å føde vaginalt. Jeg var tett, hostet og var tungpustet og da ville anestesilegen vente så lenge som mulig før han fikk meg på operasjonsbordet. Ungen hadde det jo fint den og skulle fødselen starte av seg selv ville de jo bare tatt snittet med en gang Mitt snitt ble tatt 3 dager senere. Var heller ikke vondt å hoste, det gikk overraskende bra. Anonymous poster hash: 1fa09...c5a Tror du hun hadde hatt tid til å skrive her hvis det var snakk om et haste-snitt?! Anonymous poster hash: 33725...928
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 Tror du hun hadde hatt tid til å skrive her hvis det var snakk om et haste-snitt?! Anonymous poster hash: 33725...928 Det kan være planlagt i forhold til tidligere snitt, stort barn, smalt bekken, angst osv. Alle disse gjør at man kan drøye noen dager for å bedre situasjonen til mor om hun er syk. Dersom hun har utviklet svangerskapsforgiftning eller at baby ikke vokser som det skal kan man kanskje ikke utsette noen dager. Det er ikke allt som trenger være hastesnitt selv om det ikke kan utsettes. Anonymous poster hash: 2423b...f13
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 er ikke hastesnitt nei. har født for tidlig før, så babyen blir tatt ut litt før tiden. Takk for svar Anonymous poster hash: d0530...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå