Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Datteren min var hos faren i helgen. Dusjet og vasket håret på fredag. Så kom hun hjem fra faren igår. Og idag ser håret mildt sagt helt for jævlig ut. Skittent, og det er ikke børstet eller vasket siden hun dro før helga. Jeg har en samboer som heller ikke evner å be henne gå i dusjen når hun ser helt grusom ut i håret. Fatter ikke det går an å være så tafatt. Jeg var på jobb igår ettermiddag og fikk derfor ikke gjort det selv. Anonymous poster hash: caf20...41c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Børste håret bør jo den gjøre som passer barnet, men vaske håret flere ganger i uka burde være unødvendig. Anonymous poster hash: 9b0fe...7ba
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Børste håret bør jo den gjøre som passer barnet, men vaske håret flere ganger i uka burde være unødvendig. Anonymous poster hash: 9b0fe...7ba Ikke alle har samme hårtype. Jeg vasket også håret 1-2 ganger i uka som barn og ble alltid mobbet for fett og fælt hår. Jeg må faktisk vaske håret minst annenhver dag, ellers blir det fett og skittent. Anonymous poster hash: ed02a...2ca
Fandens Oldemor Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Min eks, altså min datters far, har aldri sett slikt. Men så er han en skikkelig slubbert. Nå er hun gammel nok til å ordne håret selv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Du får kreve at det er en del av morgenstellet hver dag da. Hvis han ikke klarer å se det selv så gjør han vel det hvis dere setter opp en hygieneplan og du sier at han må? Noen menn må ha det inn med t-skje og gjerne i en oversiktilg plan! Anonymous poster hash: ad7ff...f9b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Min eks er er en gris, og har dårlig hygiene selv. Har tatt det opp hundre ganger og det går ikke inn. Så det nytter ikke. Min samboer måtte jeg spørre hvorfor han ikke kunne be ungen gå inn i dusjen igår kveld. Hun trenger kun hjelp å ta sjampo i håret selv, men går ikke inn i dusjen uten oppfordring. 4 dager mellom hver hårvask er for lenge. Det er tynt og floker seg lett, ser ut som et reir bak. Anonymous poster hash: caf20...41c
Salomine Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 Merkelig greie det der. Min mann er veldig hygienisk. Det dusjes og vaskes både titt og ofte.....men ikke barnas hår. Da ser de ut som kråkereir på hodet, hvis jeg har vært bortreist. Han påstår at hår er skummelt for han har så store fingre at han ikke tørr ta i jentenes hår i redsel for å lugge og gjøre dem vondt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 Enkelte menn ser ikke slikt. Normale menn gjør det. Min mann sender aldri sine barn ut døra uten å se ren og pen ut. Håret er gredd og satt i strikk. Han bader og dusjer de og ser også om det er ekstra behov for hårvask om de har blitt møkkete. Anonymous poster hash: 90f40...aff
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 Merkelig greie det der. Min mann er veldig hygienisk. Det dusjes og vaskes både titt og ofte.....men ikke barnas hår. Da ser de ut som kråkereir på hodet, hvis jeg har vært bortreist. Han påstår at hår er skummelt for han har så store fingre at han ikke tørr ta i jentenes hår i redsel for å lugge og gjøre dem vondt. Faren min var også sånn, bortsett fra at han ikke kom med noen unnskyldning/forklaring, han bare brydde seg ikke. Det var jo mamma sitt ansvar. Mannen min er motsatt. Eller dvs han er nøye med hygiene både på seg selv og barna. Her er det stort sett han som tar seg av alt av dusjing, vasking og hårstell på barna. Men jeg tar det hvis han er opptatt eller bortreist da, så jeg er ikke helt "mann", selv om jeg får litt klager fra barna på at jeg ikke gjør det riktig. Anonymous poster hash: b1298...da8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 mannfolk enkelt og greit. 17 mai for to år siden kom min datter til der jeg bor(for faren hadde hatt henne et par dager), hadde pynta seg , men lukta mildt sagt helt jævlig av håret og var bustete. Han er unskyldt fordi han er mann, men hun han er sammen med burde vel kanskje passet på så hun fikk dusjet...kom der fine og nydusja hele gjengen bortsett fra henne...tror ikke mannfolk tenker så langt mange ganger; D Anonymous poster hash: 65345...ce5
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #11 Skrevet 26. april 2016 Du får kreve at det er en del av morgenstellet hver dag da. Hvis han ikke klarer å se det selv så gjør han vel det hvis dere setter opp en hygieneplan og du sier at han må? Noen menn må ha det inn med t-skje og gjerne i en oversiktilg plan! Anonymous poster hash: ad7ff...f9b T-skje? En skje som er formet som bokstav "T"? Dagens :D Anonymous poster hash: ed02a...2ca
Førstemann Skrevet 26. april 2016 #12 Skrevet 26. april 2016 Merkelig greie det der. Min mann er veldig hygienisk. Det dusjes og vaskes både titt og ofte.....men ikke barnas hår. Da ser de ut som kråkereir på hodet, hvis jeg har vært bortreist. Han påstår at hår er skummelt for han har så store fingre at han ikke tørr ta i jentenes hår i redsel for å lugge og gjøre dem vondt. Sånn er min mann også. Han er nøye med daglig vask på barna, da, men håret tør han ikke ta i. Han ser heller ikke når det er påkrevd med en dusj og ikke bare kroppsvask.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #13 Skrevet 26. april 2016 T-skje? En skje som er formet som bokstav "T"? Dagens :D Anonymous poster hash: ed02a...2ca Du skjønte hva hun mente? Forstår ikke det voldsomme behovet for å latterliggjøre folk. Du må ha utrolig lav selvtillit eller være usigelige dum. Og bruken av smileys bekrefter at du er noe enkel. Anonymous poster hash: 90f40...aff
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 Damer kan også være sløve med sånt. Jeg har to bonusbarn,gutter på 8 og 11 år,og de blir svette og skitne som barn skal bli. Her må de dusje annenhver dag,og ved behov,og vaske seg ellers. Må bytte undertøy og sokker hver dag,og ha på rene klær. Dette skjønner ikke guttene at er nødvendig for det gjør de ikke hos mor. De kommer derfra og lukter surt,og med klær som burde vært skiftet for 3 dager siden. Anonymous poster hash: cd9fe...780
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 Mannen min er litt sløv han også, han vasker barna og pusser tennene deres. Hårstell mestrer han ikke, de gangene han prøver å børste håret til datteren vår lugger han så mye at hun blir hysterisk, derfor må han bare la være. Hun ser litt pjuskete ut de dagene han leverer i barnehagen :/ Anonymous poster hash: b4ed1...db3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #16 Skrevet 26. april 2016 Du skjønte hva hun mente? Forstår ikke det voldsomme behovet for å latterliggjøre folk. Du må ha utrolig lav selvtillit eller være usigelige dum. Og bruken av smileys bekrefter at du er noe enkel. Anonymous poster hash: 90f40...aff Det er vel den som skriver t-skje som er dum? Tror heller ikke lav selvtillit er nødvendig for å rette på folk som skriver helt håpløst feil. Anonymous poster hash: 5b989...75b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #17 Skrevet 26. april 2016 Datteren min var hos faren i helgen. Dusjet og vasket håret på fredag. Så kom hun hjem fra faren igår. Og idag ser håret mildt sagt helt for jævlig ut. Skittent, og det er ikke børstet eller vasket siden hun dro før helga. Jeg har en samboer som heller ikke evner å be henne gå i dusjen når hun ser helt grusom ut i håret. Fatter ikke det går an å være så tafatt. Jeg var på jobb igår ettermiddag og fikk derfor ikke gjort det selv. Anonymous poster hash: caf20...41c Selvsagt evner de det. På samme måte som de evner å se når gulvet er flekkete og potteplantene krøller seg sammen og dør av tørke. De gidder ikke å legge merke til det, og det er en helt annen sak. Anonymous poster hash: c8f09...41c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #18 Skrevet 26. april 2016 Det er vel den som skriver t-skje som er dum? Tror heller ikke lav selvtillit er nødvendig for å rette på folk som skriver helt håpløst feil. Anonymous poster hash: 5b989...75b Det er du som fremstår som dum her. Du latterliggjør folk, og du nyter det tydeligvis. Gnir det inn med smileys som hyler av latter, for riktig å illustrere hvor ufattelig dum personen er. Man behøver kanskje ikke å ha lav selvtillit for å rette på feil, men den er temmelig lav når man har et slikt behov for å tråkke andre ned. Anonymous poster hash: c8f09...41c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #19 Skrevet 26. april 2016 Det er vel den som skriver t-skje som er dum? Tror heller ikke lav selvtillit er nødvendig for å rette på folk som skriver helt håpløst feil. Anonymous poster hash: 5b989...75b Å bruke masse smileys får troverdigheten til å synke betraktelig. Og nå viser forskning at mennesker som retter på andres skrivefeil ikke er de mest sympatiske i verden. Faktisk er de usympatiske. Å være umoden og usympatisk er ikke egenskaper man skriver på en CV. Anonymous poster hash: 48be7...49c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #20 Skrevet 26. april 2016 Det er du som fremstår som dum her. Du latterliggjør folk, og du nyter det tydeligvis. Gnir det inn med smileys som hyler av latter, for riktig å illustrere hvor ufattelig dum personen er. Man behøver kanskje ikke å ha lav selvtillit for å rette på feil, men den er temmelig lav når man har et slikt behov for å tråkke andre ned. Anonymous poster hash: c8f09...41c Nå var det ikke jeg som skrev den første kommentaren, det hadde du sett på koden hvis du hadde giddet. Jeg ser det ikke som et behov å tråkke andre ned, men jeg føler for å rette på åpenbare feil. Slike feil gjør at jeg ikke kan ta andre ting på alvor heller, når det kommer fra noen som ikke klarer å skrive (eller snakke) riktig. Anonymous poster hash: 5b989...75b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #21 Skrevet 26. april 2016 Nå var det ikke jeg som skrev den første kommentaren, det hadde du sett på koden hvis du hadde giddet. Jeg ser det ikke som et behov å tråkke andre ned, men jeg føler for å rette på åpenbare feil. Slike feil gjør at jeg ikke kan ta andre ting på alvor heller, når det kommer fra noen som ikke klarer å skrive (eller snakke) riktig. Anonymous poster hash: 5b989...75b Der understreket du bare poenget mitt, er jeg redd. Anonymous poster hash: c8f09...41c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #22 Skrevet 26. april 2016 Pappaen er nok ikke så nøye som jeg, men han klarer da helt fint å ivareta alle sider ved datterens liv og helse (inkludert det å gre håret, vaske håret, pusse tenner, vaske klær, pusse tenner osv). Anonymous poster hash: a119b...6b4
Gjest Antarctica Skrevet 26. april 2016 #23 Skrevet 26. april 2016 Jo, menn evner å se det. Men som min samboer sier: "De fleste menn er noen urenslige griser!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå