Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Og som kan fortelle meg litt om det? Hvilke symptomer har/ hadde du, og hva gjorde at legen din mistenkte emfysem og ikke astma? Anonymous poster hash: 6d5db...ae6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Dytter litt Anonymous poster hash: 6d5db...ae6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 http://nhi.no/forside/animasjoner/lunger-og-luftveier/emfysem-31856.html Anonymous poster hash: faf67...af1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 http://nhi.no/forside/animasjoner/lunger-og-luftveier/emfysem-31856.html Anonymous poster hash: faf67...af1 Takk for svar, men nå håpte jeg mer på personlige erfaringer. Google kan jeg Anonymous poster hash: 6d5db...ae6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Mamma har, kan åpenbart ikke snakke for henne, men kan si hvordan jeg har opplevd hennes forløp. Mistanken kom pga svekket immunforsvar. Hadde stadig og tilbakevendende luftveisinfeksjoner. Dama raste ned i vekt og det ble i tillegg påvist stoffskifte problemer. Problemene med luftveiene hadde hun i to år før hun fikk det nøye undersøkt med røntgen og ultralyd. Hun røyker og blir selvsagt verre pga dette. Hvis mamma ikke stopper får hun kols. Anonymous poster hash: 074a9...2e2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Mamma har, kan åpenbart ikke snakke for henne, men kan si hvordan jeg har opplevd hennes forløp. Mistanken kom pga svekket immunforsvar. Hadde stadig og tilbakevendende luftveisinfeksjoner. Dama raste ned i vekt og det ble i tillegg påvist stoffskifte problemer. Problemene med luftveiene hadde hun i to år før hun fikk det nøye undersøkt med røntgen og ultralyd. Hun røyker og blir selvsagt verre pga dette. Hvis mamma ikke stopper får hun kols. Anonymous poster hash: 074a9...2e2 Takk for svar Anonymous poster hash: 6d5db...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå