Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg fikk innvilget det i fjor, og fikk tilbakedatert til mai. Har søkt om igjen nå,og fått innvilget fra høsten også. Men det står fra 15.august. Jeg må ikke betale fullpris fra f.eks juni frem til 15.august da eller? Man får innvilget for hele barnehageåret liksom? (vi har betalingsfri mnd hele juli) Skjønner ikke helt dette,og det står ikke noe om det i brevet heller. Det gjorde det heller ikke i fjor. Anonymous poster hash: 7bb74...f77
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Jeg fikk innvilget det i fjor, og fikk tilbakedatert til mai. Har søkt om igjen nå,og fått innvilget fra høsten også. Men det står fra 15.august. Jeg må ikke betale fullpris fra f.eks juni frem til 15.august da eller? Man får innvilget for hele barnehageåret liksom? (vi har betalingsfri mnd hele juli) Skjønner ikke helt dette,og det står ikke noe om det i brevet heller. Det gjorde det heller ikke i fjor. Anonymous poster hash: 7bb74...f77 Og en annen ting. Eldste barnet mitt begynner på skolen neste høst. Har hun da barnehagen frem til første skoledag? Eller får hun ikke komme tilbake etter barnehage-sommerferien? Anonymous poster hash: 7bb74...f77
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Og en annen ting. Eldste barnet mitt begynner på skolen neste høst. Har hun da barnehagen frem til første skoledag? Eller får hun ikke komme tilbake etter barnehage-sommerferien? Anonymous poster hash: 7bb74...f77 Her får de ikke komme tilbake etter ferien, fra 1.august er det sfo som gjelder. Anonymous poster hash: b458f...4b2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Og en annen ting. Eldste barnet mitt begynner på skolen neste høst. Har hun da barnehagen frem til første skoledag? Eller får hun ikke komme tilbake etter barnehage-sommerferien? Anonymous poster hash: 7bb74...f77 Hos oss får de ikke komme tilbake etter sommerferien, det er fordi fra 1 august starter alle de nye barna. Anonymous poster hash: 7dc4e...41a
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Det er nok betaling fra og med august bare husk og si fra til styrer i bhg så hun vet det. Og det med bhg før skolestart vet jeg praktiseres i espira bhg her men det er og den eneste ellers så er det sfo fra 1 august.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Her får de ikke komme tilbake etter ferien, fra 1.august er det sfo som gjelder. Anonymous poster hash: b458f...4b2 Da håper jeg ikke man må betale barnehage for august heller isåfall. Mitt barn skal ikke ha sfo. Får begynne å planlegge neste års sommerferie allerede nå da,om man skal få det til å gå opp. Bli jo to uker ekstra hjemme... Anonymous poster hash: 7bb74...f77
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Hos oss får de ikke komme tilbake etter sommerferien, det er fordi fra 1 august starter alle de nye barna. Anonymous poster hash: 7dc4e...41a Hos oss bytter barna avdeling 14.august fordi alle de nye kommer den 15. Skjønner det er ulik praksis rundt om. Anonymous poster hash: 7bb74...f77
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Da håper jeg ikke man må betale barnehage for august heller isåfall. Mitt barn skal ikke ha sfo. Får begynne å planlegge neste års sommerferie allerede nå da,om man skal få det til å gå opp. Bli jo to uker ekstra hjemme... Anonymous poster hash: 7bb74...f77 Du betaler for 11 mnd altså fra august til og med juni ikke noen bhg som skal ha betalt i august for skolestartere om de ikke skal bruke bhg I august! Og barnet ditt kan bruke sfo fra 1 august.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Du betaler for 11 mnd altså fra august til og med juni ikke noen bhg som skal ha betalt i august for skolestartere om de ikke skal bruke bhg I august! Og barnet ditt kan bruke sfo fra 1 august. Mener du at hun kan bruke sfo fra 1august til skolestart selvom hun ikke skal ha sfo når hun begynner på skolen? Er det et tilbud til skolestartere det eller? Anonymous poster hash: 7bb74...f77
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 Mener du at hun kan bruke sfo fra 1august til skolestart selvom hun ikke skal ha sfo når hun begynner på skolen? Er det et tilbud til skolestartere det eller? Anonymous poster hash: 7bb74...f77 Det må du høre med din sfo om, min jente brukte sfo i kun i august det året hun begynte på skolen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 Det må du høre med din sfo om, min jente brukte sfo i kun i august det året hun begynte på skolen. Aha,så det går an det altså. Det var jeg ikke klar over. Får ta en prat med de rett og slett. Kan ikke ha eldste hjemme og yngste i barnehagen, det blir bare krangel og sjalusi. Og å ha begge to hjemme i 6 uker er ikke aktuelt (de hater hverandre😒). Merker jeg begynner å "grue" meg litt til skolestart 😛 Er så mye nytt å sette seg inn i 😝 Anonymous poster hash: 7bb74...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå