Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Til høsten skal minste begynne på stor avdeling. Greia er at på den avd h*n er nå, så har h*n knyttet seg veldig til en av de voksne. Dette er en gutt i 20-årene som er helt fantastisk, og som er den store helten. De andre ansatte på avd kommer ikke i nærheten av denne fyren!😊 Det skal sies at han har reddet mange tunge morgener ved levering, og gjort mye ekstra for barnet mitt. Så lurer jeg på da; Er det vanlig med gave til avd ved bytte, og kan vi gjøre noe ekstra for denne fantastiske fyren? Jeg tenkte liksom bare en blomst til alle fire ansatte på avd, og et eller annet personlig fra barnet som tillegg til helten!? Anonymous poster hash: 71aa7...cb5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Jeg jobber på småbarnsavdeling, og synes det er kjempekoselig de få gangene vi får noe når barna slutter. Som regel så er det bare de på storbarnsavdelingene som får noe når førskolebarna slutter. Men jeg synes ikke du skal gjøre forskjell på de ansatte, det kan fort føles veldig urettferdig siden det er så mye dere foreldre ikke ser Anonymous poster hash: 3d00f...ab7
Gjest Stjerneklart Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Oppmerksomhet til de ansatte er kjempehyggelig, men som hun over meg sier - jeg ville ikke gjort forskjell på dem. Kanskje har de to et spesielt bånd som du sier. Noen voksne går bedre sammen med et barn enn andre, men de tre andre ansatte gjør sannsynligvis en like viktig jobb og er like tilstedet for barnet ditt selv om denne karen kanskje er barnets favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå