Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Fikk bedøvelse, og i dag har jeg følelsen av at bedøvelsen går ut på nytt. Er øm og rar i halve hodet... Dette er merkelig. Noen som vet hvorfor?? Anonymous poster hash: 5b40e...198
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 5b40e...198
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Vet ikke helt om det er samme, men etter at jeg har vært hos tannlegen føles det ofte ømt, rart, småbedøvd og hovent i opptil flere uker etterpå. Er jo kanskje ikke så rart etter at man har rotet borti tennene. Anonymous poster hash: ed6dd...0c1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Vet ikke helt om det er samme, men etter at jeg har vært hos tannlegen føles det ofte ømt, rart, småbedøvd og hovent i opptil flere uker etterpå. Er jo kanskje ikke så rart etter at man har rotet borti tennene. Anonymous poster hash: ed6dd...0c1 Jeg er bedre i dag 😊😊 Takk for din erfaring 😜 Anonymous poster hash: 5b40e...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå