Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Flere som nesten ikke har hatt symptomer i uke 6? Jeg har bare kviser... I merker ingenting mer. Bortsett fra litt stikking der nede. Litt nervøs denne gangen siden jeg først mista i MA så en SA....... Anonymous poster hash: 57a57...5c7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Få deg babycomp så vet du Anonymous poster hash: 15d3d...2af
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Helt normalt. Lykke til! Hilsen 5 barns mamma Anonymous poster hash: fab22...a0c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Jeg er i uke 16 og venter på symptomer enda! Altså jeg var kvalm litt rundt uke 8-11,kastet opp en dag eller så,var litt trøtt men ikke i nærheten hva jeg gikk gjennom med første 2! Anonymous poster hash: a0cc4...d64
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Veldig vanlig. Jeg har hatt en SA og den gangen hadde jeg "tonnevis" av symptomer i uke 6, mistet 7+0. Var blant annet kjempe kvalm. Andre gangen jeg ble gravid hadde jeg lite symptomer frem til uke 10, og har en sønn på 2 år. Var aldri kvalm i det svangerskapt. Så slapp av! Er bare tull at symptomer er et godt tegn og at man bør være bekymret når man ikke har symptomer, det er bare slemt sagt og gjør mange gravide nervøse. Noen har ingen symptomer i 9 mnd bortsett fra at magen vokser og beveger på seg. Anonymous poster hash: 71cf3...8fb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Helt normalt. Lykke til! Hilsen 5 barns mamma Anonymous poster hash: fab22...a0c Takk for svar trygt å høre fra noen som har hatt mange svangerskap. Har et barn:) å 1 ma å en sà Anonymous poster hash: 57a57...5c7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 Veldig vanlig. Jeg har hatt en SA og den gangen hadde jeg "tonnevis" av symptomer i uke 6, mistet 7+0. Var blant annet kjempe kvalm. Andre gangen jeg ble gravid hadde jeg lite symptomer frem til uke 10, og har en sønn på 2 år. Var aldri kvalm i det svangerskapt. Så slapp av! Er bare tull at symptomer er et godt tegn og at man bør være bekymret når man ikke har symptomer, det er bare slemt sagt og gjør mange gravide nervøse. Noen har ingen symptomer i 9 mnd bortsett fra at magen vokser og beveger på seg. Anonymous poster hash: 71cf3...8fb Takk for svar Anonymous poster hash: 57a57...5c7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 Jeg er i uke 16 og venter på symptomer enda! Altså jeg var kvalm litt rundt uke 8-11,kastet opp en dag eller så,var litt trøtt men ikke i nærheten hva jeg gikk gjennom med første 2! Anonymous poster hash: a0cc4...d64 Hehe godt å høre. Er jo flott å ikke ha så mye symptomer. (Men man bynner jo å tenke litt også) Mitt vellykkete svangerskap var jeg mye syk å kjeeeempe kvalm(måtte på sykehuset for å få intravanøs) Derfor jeg synes dette var rart Anonymous poster hash: 57a57...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå