Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg har en venninne med en datter på 16. I dag begynte venninnen min å fortelle at datteren skulle "rulle" med russen. De betaler penger for å få være med i russebussen. Min venninne var SÅ glad for at datteren er så åpen og betaler for henne så hun kan dra på fylla. Jeg blir kvalm! Hva synes dere? Anonymous poster hash: 46308...51c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Ja blir bussen stoppet av politiet og det er mindreårige om bord blir barnevernet varslet. Politiet gikk ut med kraftige advarsler i fjor. Har selv russ i år,og synes det er ille nok. Hadde aldri latt min datter på 16 få lov til å rulle. Anonymous poster hash: 54c2b...e4f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Ja, jeg håper nesten de blir stoppet! Det er jo trist å unne en venninne en kjip opplevelse, men jeg synes hun er så dum som setter datteren i en så kjip situasjon. Lære ungen å bryte loven - makan! Anonymous poster hash: 08d72...e70
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 http://touch.oblad.no/russ/alkohol/follo/russ-skjenket-14-ar-gamle-jenter/s/5-68-166633 Anonymous poster hash: 16f8a...11d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Hadde det vært på dagtid som en event hadde jeg ikke hatt noe problem med det, men på kveldstid til russearrangement hadde jeg sett på det som en invitasjon til å bli trakassert og å utsette barnet for fare. Anonymous poster hash: 2fe0b...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå