Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Heia :-) Hvilke barnevogn er best Simo? Emmaljunga? Buggaboo? Brio? Andre? Ønsker oss en god kombivogn til vår lille kommer og vil gjerne høre tips fra dere :-) Pris? Hvordan er de og legge sammen? Hvor god er de og kjøre? Kan vi koble på BeSafe izi go? Noen som har anbefalinger? :-) Anonymous poster hash: 68c0b...e97
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 vi var i samme situasjon som deg, har hatt kombivogn til de to første, og syns den ble litt tung og slarkete, dette var en Simo. nå når nr tre kommer valgte vi TFK joggster twist, vi ønsket en lett vogn, som vi kan bruke i terreng, og som er lett å manøvre på butikk osv. denne kan man også feste bilstol på, vi var å tittet på brio, men denne ble for lav for gubben, han er 2meter, vi så også på emmaljunga, men denne ble veeeeldig stor, stor vogn, stor sammenslått, og tok veldig mye plass, men gud så vakker den er. spesielt den hvit skinn. men men. noen ganger må fornuften seire. føler vi gjorde ett riktig valg, den kjennes veldig god ut, nå har ikke bebien kommet enda, men den er liten sammenslått, triller godt da den har store gode lufthjul, noe som gjør at den ikke rister. den har god demping. og kan låse forhjulet. den har relativt god plass under vognen for oppbevaring osv. men er jo en jungel av valg der ute, vi tittet på urban jungle, men den hadde for smal sitte del, og var slarkete og vinglete, tippet lett, babyjogger ble utelukket pga lite demping, og ingen håndbrems, ja dette var også ett krav vi hadde denne gangen. håndbrems, og da falt mange vogner bort. tror bare du må sette deg ned og skrive en liste med spesifikasjoner du ønsker, og se hvilken vogn du kommer nærmest med Anonymous poster hash: 38473...9dc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Vi endte også på tfk joggster twist. Vi er veldig fornøyde Den blir liten sammenslått, god plass både i dypbagen og sittedelen. Gode lufthjul og god å trille uansett terreng siden en kan låse fremhjulet. Mange synes sittedelen med glidelåssystem til ryggen er pes, men vi synes det fungerer greit. Vi kjøpte vognen brukt og fikk med multi-x bagen også. Den er ikke like romslig som dypbagen når du har vinterpose i, men det funker. Det positive med multi-x bagen er at du kan justere den slik at barnet sitter. Og den kan stå både mot deg og fra deg. Mannen hadde nok blitt fornøyd uansett hvilken vogn vi hadde endt opp med, men når han hørte det var skivebremser på den var han solgt Vi er veldig fornøyde, men som hun over skriver; skriv en liste over kriterier og finn den vognen som passer best i forhold til det. Anonymous poster hash: 51851...885
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Vi har bugaboo buffalo. Elsker vognen. For meg var det viktig å ha barnet vendt mot meg. Har en trille hvor barnet er vendt fra meg, og da den var i bruk hørte jeg ikke hva barnet sa der fremme. Samtidig ville jeg ha en nett vogn med svingbare forhjul. Anonymous poster hash: 901d8...2fc
Appelsinpiken Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Emmaljubga super viking. Store svingbare hjul som kan låses. Vendbar sittedel. Lang kalesje. Sportsdelen har liggelengde på 105 cm. Kan gjøres om til søskenvogn om du får det behovet senere.
Appelsinpiken Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Og man kan kjøpe adapter så man kan sette på izi go
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå