Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Og den står ute hele dagen og bjeffer. Idag fant jeg ikke øreproppene mine når jeg skulle sove etter nattevakt. Ingen var hjemme hos naboen heller så hunden ble ikke tatt inn før skolejenta deres kom hjem, så da fikk jeg et par timer før henting av egne barn. Vi bor også ved siden av et beite, der denne hunden løper gjennom gjerdet og etter sauene. De befinner seg nå i en flokk i et hjørne av beitet. Bonden er rasende gal, men de gjør ikke noe med det. Når jeg kom kjørende hadde de bundet hunden fast slik at den blokkerte veien, og de ble sure når jeg sa den ikke kunne stå der. Hva kan jeg gjøre? Blir gal av å høre den gneldringen hele dagen. Anonymous poster hash: 19771...88a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Melde de til mattilsynet om de ikke tar tilsnakk fra dere og bonden. + Eventuelt politi. Anonymous poster hash: 6cb09...6f8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Du ringer mattilsynet og forteller at hunden er overlatt til seg selv hele dagen og står og bjeffer,men de vil nok reagere mer på at den jager sau. Er båndtvang. Rart bonden ikke allerede har ringt. Anonymous poster hash: ecbcb...421
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Får snakke med bonden imorgen og høre hva han har fått til svar. Skjønner ikke hva de skal med hund når de ikke tar seg av den. Anonymous poster hash: 19771...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå