Gå til innhold

Strålende vakker venninne i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne er slående vakker, med langt, tykt og blankt rødt hår. Hun er også 10cm høyere og 10 kg lettere enn meg. Hun tar all oppmerksomhet, suger til seg blikk. Hun er litt sår på dette, men det er jeg også som er blitt oversett i 15 år. Nå skal jeg gifte meg og gruer meg til å bli overskygget. Kan jeg be henne kle seg nøytralt og sette opp håret stramt? Hun er jo fremdeles vakker, men ikke så iøyenfallende?

Anonymous poster hash: a5a17...5ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan du naturligvis ikke!

Anonymous poster hash: afea4...767

Skrevet

Er du redd for at mannen skal velge deg bort i siste øyeblikk, får du heller la være å invitere henne.

Anonymous poster hash: b73a7...44d

Skrevet

Nei, det kan du verkeleg ikkje.  Er ikkje i tvil om at du kjem til å overstråle veninna di på bryllupsdagen likevel! :)

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt litt fornærmet om min vennine hadde lagt føringer for hvordan jeg skulle sett ut i bryllupet. Bruden er da alltid midtpunktet i slike settinger?

Anonymous poster hash: 53d65...aa9

Skrevet

Mannen din velger DEG, ikke venninnen din, og tviler på at familiene deres skal flørte og kikke på venninna di.

Anonymous poster hash: 41343...771

Gjest Muji81
Skrevet

Nei, det kan du verkeleg ikkje. Er ikkje i tvil om at du kjem til å overstråle veninna di på bryllupsdagen likevel! :)

Enig. Blir virkelig for sært å be henne om å ikke få se ut slik hun vil

Skrevet

Det kan jo rett og slett ikke fungere slik, skjønner du vel. En kan ikke kreve at folk skal være "styggere" enn man selv ser seg. Det går ikke opp.

Anonymous poster hash: b73a7...44d

Skrevet

Nei absolutt ikke, jobb med ditt eget selvbilde litt!

Skrevet

Min beste venninne er slående vakker, med langt, tykt og blankt rødt hår. Hun er også 10cm høyere og 10 kg lettere enn meg. Hun tar all oppmerksomhet, suger til seg blikk. Hun er litt sår på dette, men det er jeg også som er blitt oversett i 15 år. Nå skal jeg gifte meg og gruer meg til å bli overskygget. Kan jeg be henne kle seg nøytralt og sette opp håret stramt? Hun er jo fremdeles vakker, men ikke så iøyenfallende?

Veldig dårlig trolleforsøk.

Anonymous poster hash: 51a73...32b

Skrevet

Jeg er som venninna di.. Får alltid mye blikk. Jeg prøver bevisst å kle meg "ned" i bryllup, jeg ønsker på ingen måte å overskygge bruder! (Og nei, jeg er ikke innbilsk, men har etterhvert begynt å innse at andre syns jeg er flott - enda så uforståelig det er for meg!)

Anonymous poster hash: e7408...0d4

Skrevet

Nei det kan du ikke. 

Du kan presisere i innbydelse hvilken dresscode dere har men du kan ikke bestemme hvordan hun skal ha håret og akkurat hvilken farge hun skal ha på kjolen. 

Uansett hva hun har på seg og ser ut - så er bryllupsdagen din og din manns, og det er ingen som vil overskygge bruden og den gleden brudeparet har den dagen. 

Fokuser på å nyte dagen til det fulleste og ikke tenk på venninnen din. 

Anonymous poster hash: 4217c...807

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Så lenge hun ikke dukker opp i brudekjole, så blir det nok for dumt å skulle mene noe om hvordan hun skal kle seg.

Dette er din dag, det er du som er bruden og mannen din har valgt DEG og ingen andre. Venninnen din kan se så slående vakker ut som hun bare klarer, men jeg er nesten hundre prosent sikker på at det er du og din mann som er midtpunktet likevel :-) 

Skrevet

Uff, nei det kan du ikke gjøre. Snakk om å nedverdige seg selv, på sin egen bryllupsdag! Og som gjest i bryllup ønsker man da virkelig å se bra ut, uten å strekke det for langt, vel og merke.

Anonymous poster hash: 4e7ea...b39

Skrevet

Bedre at du jobber med ditt eget selvbilde og din egen selvtillit fremover.

Regner egentlig med at du er troll eller svigerinnen til hun i den tråden om rød kjole i bryllup ;)

Anonymous poster hash: 8dc2f...515
Skrevet

Snu litt på det. Si at den kommende mannen din har en vanvittig deilig kompis. Ville det vært naturlig at din mann ba ham se sjuskete ut i bryllupet, eller ville du synes var litt rart? Det er nå en gang forloveden din du elsker. Tror du gjestene ville vist denne mannen mer oppmerksomhet enn brudeparet? Tipper ingen av gjestene er så grunne. De er der for å feire deres kjærlighet. Kanskje en fetter eller ungarskompis blir litt vassen i blikket av å se din vakre venninne, men det er vel helt greit? Det er ikke dem du skal gifte deg med uansett.

Anonymous poster hash: a52b5...e3c

Skrevet

Alvorlig talt, nei, det kan du ikke gjøre. Du er bruden, du får oppmerksomheten. Om noen også ser på venninnen din, gjør vel ikke det noe. Kanskje ser de litt ekstra på noen andre og fordi de syns vedkommende har en fin kjole eller dress. Men du har brudekjolen, du har brudgommen, det er din dag det vil ingen være i tvil om selv om du har en flott venninne.

Anonymous poster hash: d62eb...fd6

Skrevet

Gro deg heller litt selvtillit.

Skrevet

Var i et bryllup der en fotomodell var en av gjestene; klart hun var flott, men det var jo ingen som ikke fokuserte mest på bruden/brudeparet. Er venninnen din så slående vil hun sannsynlig være det uansett, og det må hun jo få lov til.

Få heller hjelp til å finne en utgave av deg selv der du føler deg smashing, hår, sminke etc., det er uansett brudgommen og du som er i fokus den dagen.

Skrevet

Husk skjønnheten ligger i øyet som ser. Og alle har forskjellig smak. Din mann valgte deg for du var best i hans øyne.

Skrevet

Kjære vene, nei det kan du IKKE gjøre!!

Anonymous poster hash: 45c31...119
Skrevet

Hahaha.... Dagens!

Mest sannsynlig troll, hvis ikke er du skikkelig patetisk hi. Flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...