Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Trenger nye gryter til hverdags, er veldig glad i non-stick, liker å bruke lite matfett og alltid redd for at gryteretten skal svi seg. Har hørt at Ikeas-gryter er bra, best i test tom, men vil gjerne høre andres erfaring? Vi lager mye gryteretter, risgryter, supper Anonymous poster hash: db8bb...afd
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 De er greie, men holder ikke så lenge. Kitch'n har Eva Solo White Line sett på kjempetilbud. Jeg hadde heller kjøpt disse. Eller settet på første side her: http://www.kitchn.no/katalog/ Anonymous poster hash: b8e8d...976
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Ikeagryter er gode, og de holder lenge. Jeg har ei nonstickgryte som jeg kjøpte i -08, like bra enda. Har også hatt flere tefalgryter, de holder ikke. Har nå le cruiset gryter. Veldig gode gryter, men jeg har nok blitt merkebevist🤔 Ikea grytene fungerer bra de også.. Billig er også bra, selv om jeg kjøper dyre gryter.. 😏 ( tenker på den tv reklamen) Anonymous poster hash: 10936...d6f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Jeg vet ikke hvordan non-stickgrytene til Ikea er, men har flere andre, og kvaliteten er virkelig ikke bra! Jeg har stålgryter som er 15-35 år gamle som er akkurat like fine i dag som da de ble kjøpt, kjente, gode merker. Ikeagrytene mine, som er mellom 2-8 år, de blir stygge i fargen, bunnen etser (?) hull i, og bunnen blir skjoldete. Den aller første Ikea-gryten jeg kjøpte for ca. 10 år siden er litt bedre, men de som er kjøpt etter det er uten unntak dårlig kvalitet. Aldri mer gryter fra Ikea for meg!!! Anonymous poster hash: c338d...475
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Jeg har mange av de Ikea 365 stålgrytene, den eldste er sikkert 15 år gammel, i daglig bruk og like fin. Anonymous poster hash: b7241...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå