Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg lurer veldig på om jeg skal sterilisere meg, har et barn, "vil" ikke ha flere (skriver vil, fordi jeg har blitt syk, har ikke helse til å stiller opp slik jeg vil, dersom jeg skulle fått flere) mannen er redd for å sterilisere seg fordi han er usikker, særlig dersom det skulle skje noe med barnet vi har, tenker derfor at det er jeg som skal gjøre det, jeg vil ikke presse ham. Leser at noen får problemer I ettertid. .. Noen som er sterilisert, som kan si noe om det? PS. Tåler ikke spiral, hater kondom og redselen for å bli gravid. Anonymous poster hash: 418e9...0f8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Hva slags problemer har du lest om da? Jeg steriliserte meg for over 7 år siden og har ingen problemer. Alt fungerer jo som før med tanke på hormoner, eggløsning og mens, det er bare veien fra eggstokk til livmor som er kuttet over. Eggene finner derfor ikke veien ned til livmor og tas opp i kroppen igjen, det merker man ingenting til. Anonymous poster hash: 17467...480
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Leste om damer som får hormonproblemer (fordi eggstokkene ikke får blod) om større blødninger og litt annet grums. Anonymous poster hash: 418e9...0f8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Leste om damer som får hormonproblemer (fordi eggstokkene ikke får blod) om større blødninger og litt annet grums. Anonymous poster hash: 418e9...0f8 Men eggstokkene får da ikke blod fra egglederen? Det er jo bare egglederen som klippes over, og eneste funksjonen den har er å være veien fra eggstokk til livmor..... Det med økt blødning sier de at evt har med svangerskap å gjøre, veldig mange steriliserer seg jo i forbindelse med keisersnitt, og endret blødning/mens er ganske vanlig etter svangerskap og har derfor ingenting med sterilisering å gjøre. Jeg mener å ha lest at endret blødning kommer av alder og svangerskap/fødsel, ikke sterilisering. Anonymous poster hash: 17467...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå