GÃ¥ til innhold

Imessage?wtf...🤔


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har iphone og når jeg får mld fra mannen kommer det opp imessage, hvorfor det??!

 

Anonymous poster hash: 74ea1...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han har iphone han og, det er en appel ting.

Skrevet

Du må slå av iMessage funksjonen på dun iPhone.

 

Anonymous poster hash: eab34...3e9

Skrevet

Du må slå av iMessage funksjonen på dun iPhone.

 

Anonymous poster hash: eab34...3e9

Hvorfor skal hun slå den av det gjør jo ingenting.

Skrevet

iMessage er mellom 2 Apple produkter og er kostnadsfritt. Teller derfor ikke som SMS.

Skrevet

Men kommer bare på han, de fleste vennene mine har samme tlf...

 

Anonymous poster hash: 74ea1...8a0

Skrevet

Men kommer bare på han, de fleste vennene mine har samme tlf...

 

Anonymous poster hash: 74ea1...8a0

Man kan skru av funksjonen under "meldinger" i innstillingene. Det er vel det vennene dine har gjort da. Er ikke så mye hokus pokus.

Skrevet

iMessage er mellom 2 Apple produkter og er kostnadsfritt. Teller derfor ikke som SMS.

Det er ikke kostnadsfritt.

Man må være pålogget på mobilnett for å kunne sende og motta iMessage

 

 

Anonymous poster hash: eab34...3e9

Skrevet

Det er ikke kostnadsfritt.

Man må være pålogget på mobilnett for å kunne sende og motta iMessage

 

 

Anonymous poster hash: eab34...3e9

En melding som kun inneholder tekst, er kun noen få byte stor. Du trenger mange nuller etter komma for å utrykke det i kroner og øre.

 

 

 

Anonymous poster hash: 81822...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...