Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg drømte at det var en sånn svart varebil utenfor, så inneholdt den en masse kasser med sedler. Så var den varebilen sendt ut fra staten, tror naboen hadde laget et NRK program elns. Så skulle jeg ta bilde av d siden d var morsomt, men jeg måtte gå nærme å ta bilde, men så var det vakter ogsånn der, men så var d en sånn 15 år gammel latino gutt som var gravid som ville hjelpe meg! Og d viste seg at han var transseksuell å han hadde fitte ogsånn men han så ut som en gutt Hva drømte dere i natt Anonymous poster hash: 869aa...b30
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Mor di. Anonymous poster hash: b9c20...a1d
Elisun Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 (endret) Jeg har hatt en trøblete natt. Men sovnet omsider, dvs blundet av et sekund på sofaen kl 06. Da drømte jeg at det fløy en skjære(som i fuglen😂)inn i høret mitt og flakset rundt. Fikk helt panikk og våknet med et rykk! 😰 Endret 25. april 2016 av Elisun
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Jeg drømte om forskjellige typer kriser, den ene avlyste den andre. Bare å jage for å rekke neste punkt, Ikke bli oppdaget og ikke bli skadet. Egentlig så er det en tydelig symbolikk for meg mtp hva som skjer i livet mitt og hvordan jeg har mentalt nå. Lurer litt på hvordan du har det mentalt, hvis drømmen din var like symbolsk som min😂😂😂 Anonymous poster hash: 64e53...907
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Jeg drømte om mormor og gammeltante i natt. De pleier å komme i drømmene mine når jeg har det vanskelig og jeg blir like glad hver gang når jeg får se mormor Savner henne en masse. Anonymous poster hash: 65e2b...a18
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Jeg drømte at jeg tok med meg vennene mine på hyttetur til ei hytte jeg hadde lånt av fysioterapeuten min. Bare synd jeg hadde glemt å fortelle fysioterapeuten det. Hun kom også, og hadde med seg gjester. Hun tok det greit og vi fikk være i annekset, men jeg følte meg elendig fordi jeg hadde glemt å spørre henne.... Anonymous poster hash: 6273c...cd6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Kan det være nødvendig å lage "clickbait-innlegg" HER? Anonymous poster hash: d60c1...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå