Gå til innhold

Flere som er syke i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligger horisontal siden i går morges. Har sovet masse, ekstremt vondt i kroppen, null energi, frossen, litt feber og tett i hodet.

Noe som "går"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dagmamma for tre barn på 1,5 år og alle tre er faktisk syke i dag med forkjølelse symptomer og feber, så er nok noe som går ja. (Vestfold )

 

Anonymous poster hash: 892aa...800

Skrevet

Sønnen min er også syk. Ikke fullt så ille som du beskriver da, men hoste, snørr og litt feber.



Anonymous poster hash: 8f2f1...793
Skrevet

Takk for svar 😊

Tror nok det føles ekstra ille da jeg er ekstremt sliten om dagen ...

Skrevet

Takk for svar

Tror nok det føles ekstra ille da jeg er ekstremt sliten om dagen ...

God bedring. Tar jeg feil eller er ikke du på tjukken også? Eller kun i mitt hode? Mener du skrev det en gang?

Skrevet

Jeg fikk akkurat en avlysning av en avtale som er i morgen, der lå de rett ut begge voksne. Så er nok noe som går, ja. Asker her, forresten.



Anonymous poster hash: 8f110...95c
Skrevet

God bedring. Tar jeg feil eller er ikke du på tjukken også? Eller kun i mitt hode? Mener du skrev det en gang?

Vi prøver fortsatt på Nurk nr.2, ikke gravid enda :)
Skrevet

God bedring også, forresten :)

 

# 6



Anonymous poster hash: 8f110...95c
Skrevet

Jeg våknet med hoven hals og dotter i ørene, samt veldig tung kropp.. :/ dyttet innpå litt paracet, og har nå utført 2t trening 💪🏼

 

Anonymous poster hash: 166fb...a1b

Skrevet

Vi prøver fortsatt på Nurk nr.2, ikke gravid enda :)

God prøving, da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...