Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Har aldri prøvd snus før, men har en venninne som bruker det. Hun sier det har en beroligende effekt. Jeg sliter med angst, og denne beroligende effekten høres forlokkende ut.. Men hva kan jeg forvente ved første forsøk? Vil jeg bli kvalm/dårlig? Og før noen vifter med pekefingeren..: Jeg vet hvor domt det er å starte, det er ikke det jeg spør om! Anonymous poster hash: 0aa0b...cd6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Ingen beroligende effekt. Du kan like godt begynne med tyggis. Anonymous poster hash: b7efd...cac
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 De første par gangene var det litt ekkelt, det stikker i tannkjøttet og det begynner fort å renne og det kan være ganske kvalmt. Men da er det bare å ta den ut med en gang man kjenner at det renner, så blir du nok ikke kvalm. Da jeg begynte hadde det en veldig beroligende effekt, og jeg ble litt svimmel hvis jeg reiste meg opp, men etter langvarig/hyppig bruk kjenner jeg ikke svimmelheten og "effekten" generelt blir litt mindre merkbar. Anonymous poster hash: 1efad...1b9
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Jeg fikk den veldig beroligende/avslappende effekten i starten. Ble lykkelig rett og slett. Nå får jeg ikke den lengre men hvis jeg ikke snuser på et døgn kjenner jeg et snev av den følelsen når jeg tar en snus igjen. Anonymous poster hash: 34be6...2b8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Jeg startet pga den beroligende følelsen jeg fikk i starten.. Et av de dummeste valgene jeg har tatt. Og den beroligende følelsen forsvinner etterhvert. Nå kjenner jeg ingenting når jeg snuser, det er bare en ting jeg MÅ ha. Går jeg derimot uten snus kjenner jeg det rimelig godt ja ikke start.. Kan nesten love deg at du kommer til å angre. Anonymous poster hash: 7caae...1ba
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Enig, den beroligende effekten ga seg relativt raskt. Så inneholder det jo nikotin, så nå føler jeg mest at hjertet pumper mer... Anonymous poster hash: 02bf1...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå