Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Har en gutt på 8 år. Promper mye. Vi har variert kosthold. Hvert sluk for han nå i 1 måned ca. Jeg merker det ikke. Men klager over det selv. Anonymous poster hash: 28023...599
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Jeg har en promper. Han er atopiker, og fikk for et par år siden (da huden var helt ille og han ikke fikk sove pga kløe) beskjed av hudlegen om å kutte melk, gluten, sitrus og tomat fra kosten en periode. Da stoppet prompingen helt opp. Nå er kostholdet normalt igjen, og prompingen er i gang. Han holder seg selvfølgelig når han er sammen med andre. Anonymous poster hash: cf21f...8af
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Jeg har en promper. Han er atopiker, og fikk for et par år siden (da huden var helt ille og han ikke fikk sove pga kløe) beskjed av hudlegen om å kutte melk, gluten, sitrus og tomat fra kosten en periode. Da stoppet prompingen helt opp. Nå er kostholdet normalt igjen, og prompingen er i gang. Han holder seg selvfølgelig når han er sammen med andre. Anonymous poster hash: cf21f...8af Hmm. Så kutte ut dette skal kunne hjelpe han. Kan prøve å se. Hva erstatter man brød med tanke på guten? Anonymous poster hash: 28023...599
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Tygger maten dårlig Sluker maten og svelger luft Svelger luft når han tygger tyggis Matintoleranser Matallergier Har spist mat som gir mer gass som kål, erter o.l. Anonymous poster hash: 3fd95...c11
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Vi har også to atopikere med mye magetrøbbel og luft i magen i perioder. Gjerne samtidig med utslett, tørr hud, kløe og luftveisproblemer. Hos oss hjelper det å kutte sitrus, E330/331, ketchup, tomat bl. a. Og i tillegg kutte ned på hvitt mel og sukker. Det bedrer alle symptomer. Anonymous poster hash: 84fa5...6a9
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Jeg blir sånn av kumelk, så ville droppet det som en test i første omgang. Anonymous poster hash: bffb4...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå