Gå til innhold

Babyen min sover så lite!

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 mnd. Sover så dårlig! På et døgn nå så har hun vel sovet 11 timer. 3 timer underskudd. Leser at de skal ha ca. 14 timer i døgnet på denne alderen.

Nå begynner det tære på baby også med dårlig matlyst og dårlig humør.

Jeg skal snart begynne i jobb. Jeg er mer sliten enn noen gang! Dette har vart nå i 5 mnd.

Ja har vært i kontakt med lege og helsesøster, men de finner ikke noe som evt. skulle lage plager og ubehag.

Vi har faste rutiner. Kanskje en uke i slengen kan hun sovne av seg selv på kvelden. Så er det plutselig ikke greit. Stadige oppvåkninger på dagen, kvelden, og natta, også våkentid fra 1,5- 3 timer (som i går kveld).

Forsøker ikke ta opp hvis det ikke er sår gråt. Men vi er alltid i nærheten så hun føler seg aldri forlatt heller.

Våkner flere ganger i timen hver natt, natta gjennom.

Andre som har opplevd dette? Når ble det bedre? Det må jo bare bli bedre, men når....

Anonymous poster hash: f4ddb...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to barn, største var skikkelig sovebaby og hadde lange lurer på dagen og sov hele natten gjennom tidlig. Minste er helt motsatt og i et helt år så brukte jeg hver bidige kveld på å løpe opp og ned/sitte inne hos henne/legge meg tidlig sammen med henne fordi hun var så inmari mye våken. Nå har hun satt i dren og tatt de falske mandlene og sover mye bedre. Våkner fremdeles ofte på natten, men dette trur jeg bare er vane, hun sovner med en gang igjen. Har dere sjekket ører?

Anonymous poster hash: cf50f...7d1

Skrevet

Takk for svar!

Så fint at hun sover bedre nå 😊

Nei for legen mener hun er for liten for det... Jeg har spurt.

Hadde jenta deres noen symptomer eller andre tydelige tegn på at det var ørene da? Betennelser? Tok hun seg mye til ørene?

For det gjør vår til tider. Tar mye på ørene.

Ligger med sengen hevet.

Takk igjen!

Skrevet

Ved hvilken alder ble det sjekk av ører og operasjon?

Skrevet

Takk for svar!

Så fint at hun sover bedre nå 😊

Nei for legen mener hun er for liten for det... Jeg har spurt.

Hadde jenta deres noen symptomer eller andre tydelige tegn på at det var ørene da? Betennelser? Tok hun seg mye til ørene?

For det gjør vår til tider. Tar mye på ørene.

Ligger med sengen hevet.

Takk igjen!

Anonymous

trur hun var rundt året da vi oppdaget at hun hadde væske i ørene og skulle komme inn på ny kontroll noen mnd senere. Men "problemene" startet virkelig rundt året. Ofte feber, dårlig matlyst, sutret hele dagen. Hun var 1,5 da hun satt inn dren og vi fikk en helt ny unge. Vi ble henvist til privat ørelege og han sa at de setter dren på små barn også, så små som 1 år.

Skrevet

Symptomene var vel at hun var veeeeldig ofte syk og hadde kronisk ørebetennelse, dårlig matlyst, konstant utilpass, sov dårlig og tok seg mye til ørene

Skrevet

Takk så mye for svar!

Må bare få sjekket ørene da. Har "bare" hatt en betennelse. Da var hun ikke 3 mnd. engang. Men har vært fin etter det. Men tar som sagt mye opp til ørene og på en måte gnir øret rundt. Så virker som det kanskje klør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...