Gå til innhold

HCG måling


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Ikm på 22. Ikke akkurat imponerende. Men var ved forrige graviditet 18 på 5 dager over ikm. Så mulig jeg ikke pleier ha så mye....

Venter på blodprøvesvar på prøve nr 2. For å se stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er stigningen som er viktig. Jeg mener jeg hadde hcg på 21 eller 23 på 14 dpo. Dette var ivf så visste nøyaktig når egget var blitt befruktet. Legesekretæren sa det var alt for lavt, og at det nok kom til å gå gale. Stigningen var imidlertid perfekt, bør ca dobles hver 2. dag. Ble baby hos meg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde 13 000 på 5+3.. aner ikke om det er lite eller mye..

har tatt en ny i dag 5+6 og får svar på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grunn til at dere får målt HCG? Er det noe jeg bør gjøre? Drar jeg bare til legen da, og tar blodprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grunn til at dere får målt HCG? Er det noe jeg bør gjøre? Drar jeg bare til legen da, og tar blodprøve?

De fleste fordi de har abortert noen ganger eller pga blødninger.

Jeg ba ikke om det, men fortalte tilfeldigvis legen at jeg hadde en blødning da jeg ventet mensen så han tok på eget initiativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei:) Men jeg må ikke, liksom? Første gang jeg er gravid, så har ingen forhistorie med komplikasjoner, og har ikke blødd.

 

Føler det blir enda mer stressende å vente på sånne svar enn ICSIbehandlingen, og jeg føler ikke stress er det jeg trenger.

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...