Gå til innhold

Hvor i huset har du printeren/skriveren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en god plassering, evt, hvorfor/hvorfor ikke (og hvis ikke, hvorfor står den der da?)

Vår står i gangen, og det er et dumt sted, fordi det ser stygt ut når man kommer inn.

Men er praktisk fordi det er nært der vi sitter når vi skriver ting på pc.

Anonymous poster hash: aa5c7...12a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjellerstua. Vi har godt av litt trappetrim om vi sitter på pcen og skriver ut!

Anonymous poster hash: ccf76...163

Skrevet

Har ikke hatt printer hjemme siden jeg studerte. Bruker dere den ofte? Jeg må si jeg ikke har savnet den. Kan printe på jobb da hvis det er noe, men veldig sjelden jeg gjør det.

Skrevet

Har ikke hatt printer hjemme siden jeg studerte. Bruker dere den ofte? Jeg må si jeg ikke har savnet den. Kan printe på jobb da hvis det er noe, men veldig sjelden jeg gjør det.

Når barna kommer i skolealder og trenger å orinte ut lekser, kan det vært godt å ha en egen printer hjemme.

Anonymous poster hash: 62460...b4a

Skrevet

Den står i et hjørne i spisestuen. Helt grei plassering egentlig, den er jo trådløs og står midt i huset.

Har 4 skolebarn og en mann med eget firma (som jo må skrive ut regninger) så den er i bruk hver eneste dag.

Anonymous poster hash: f4852...dee
Skrevet

Skolebarna bruker den til å skrive ut lekser

Jentene bruker den til å kopiere fargeleggingark eller printe ut fargeleggingark fra nett

Mannen bruker den til å skrive ut fakturaer, kontrakter o.l. i forbindelse med jobb.

Brukes hver dag, flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: f4852...dee

Skrevet

På kontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...