GÃ¥ til innhold

Hva tenker dere om dagens kosthold?😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten en popcornpose

To rundstykker (fine)

Liten pose småsulten m/nøtter

En nutrilettbar

En pk kokte nudler.

Mye kcal?

Vet dette ikke er sunt, men har tilbringt dagen i en hall fra morgen til kveld som ikke solgte annet enn vaffel.

Anonymous poster hash: b5d3f...24f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det veldig lite ferske matvarer og ikke noe frukt og grønt... En dag er vel greit men om dette er normen så er det ikke bra.

Anonymous poster hash: 77f23...d3e

Skrevet

Horribelt. Hjelper ikke hvor du har vært. Går fint an å ha med seg grønbsaker å knaske på, grovt brød og en banan.

Jeg teller ikke kalorier, så det skal jeg ikke fortelle deg. Men jeg holder meg meget slank ved å spise rent.

Anonymous poster hash: fe37d...b09

Skrevet

ca 1500 kcal +/-.. Vanskelig å beregne nøyaktig. Ingen krise iallefall. Men næringsinnholdet var jo dårlig og det vet du selv. Litt mer næring og fiber i dag er nok lurt :)

Anonymous poster hash: 2cfa2...c65
Skrevet

Det er sikkert 2000 kcal,avhengig av str og pålegg på rundstykkene. Men det er jo elendig næringsinnhold, og du må jo ha blitt utrolig sulten? Ingenting av dette metter noe særlig. Hvis du slanker deg var nok ikke den beste dagen, men ellers ingen krise kalorimessig.

Til neste arrangement bør du ta med matpakke! Et par brødskiver, frukt og oppskjærte grønnsaker, f.eks gulrot.

Anonymous poster hash: 2e82e...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...