Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Noen som har sluttet helt å spise godteri og som har blitt lykkeligere av det? Isåfall hvordan og hvorfor? Anonymous poster hash: cc5fa...946
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Deilig å ikke leve med det konstante sugen som ga meg evig stress og dårlig samvittighet. Mer stabilt blodsukker har gitt mer stabilt humør også. Og vektnedgang var en bonus. Anonymous poster hash: 595e1...c80
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Deilig å ikke leve med det konstante sugen som ga meg evig stress og dårlig samvittighet. Mer stabilt blodsukker har gitt mer stabilt humør også. Og vektnedgang var en bonus. Anonymous poster hash: 595e1...c80 Ja det er den evige dårlige samvittigheten som ødelegger alt for meg. Den gir meg et slags hat forhold til meg selv. Tankegangen har jeg jobbet med nå, men det hjelper ikke stort. Og begrense mengden er umulig. Jeg vil aller helst klare å ha et normalt forhold til godteri, men det tror jeg ikke går. Så kanskje best å kutte helt. Anonymous poster hash: cc5fa...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå