GÃ¥ til innhold

Album bilder...🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med bildene dere tar?setter dere dem i fotoalbum??jeg MÅ bli flinkere til det.....

Anonymous poster hash: 81e03...2c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ingenting med de :( Men er hjemme i permisjon nå, og tenker da å lage noen familiealbum. Har laget en del fotobøker på fotoknudsen som gaver til andre, og synes det er en grei måte å gjøre det på. De kjører kampanjer innimellom også, så det er ikke spesielt dyrt heller :)

Anonymous poster hash: fa850...aa2

Skrevet

Pleier ta et skippertak en gang imellom, men nå har det sklidd helt ut. Elsker å ta bilder så nå har jeg nok

mellom 1000 - 1500 bilder i en eske som skal i album.

Har også 3 brikker med bilder som skal fremkalles.

Men får ihvertfall 2 uker ferie alene i sommer og siden jeg ikke gidder reise på ferie alene så er målet mitt

å få satt de inn i album da.

Anonymous poster hash: 1d331...c46
Skrevet

Pleier ta et skippertak en gang imellom, men nå har det sklidd helt ut. Elsker å ta bilder så nå har jeg nok

mellom 1000 - 1500 bilder i en eske som skal i album.

Har også 3 brikker med bilder som skal fremkalles.

Men får ihvertfall 2 uker ferie alene i sommer og siden jeg ikke gidder reise på ferie alene så er målet mitt

å få satt de inn i album da.

Og de er sortert etter dato så det gjør jo jobben litt enklere også.

Skrevet

Et utvalg fremkaller jeg og setter i private album til barna, noen setter jeg i "felles" album og andre blir bare liggende på telefonen og mobilen. Synes det er et stort tiltak, men når jeg først hiver meg rundt går det fort unna :)

Skrevet

Sorterer og kategoriserer de på datan, tok de i album før men blitt dårlig med det på en stund. Får prøve igjen når minsten begynner i bhg :-P

Skrevet

Fotobok i hagevia her ! :)

Anonymous poster hash: 6a5a2...5b9

Skrevet

Jeg legger alt av bilder over på dataen. Bilder av barna legger jeg inn i fotobøkene til barna.

Andre bilder, feks en tur bare jeg og min mann, blir dessverre bare liggende på dataen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...