Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hva gjør dere med bildene dere tar?setter dere dem i fotoalbum??jeg MÅ bli flinkere til det.....  Anonymous poster hash: 81e03...2c0
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Gjør ingenting med de Men er hjemme i permisjon nå, og tenker da å lage noen familiealbum. Har laget en del fotobøker på fotoknudsen som gaver til andre, og synes det er en grei måte å gjøre det på. De kjører kampanjer innimellom også, så det er ikke spesielt dyrt heller  Anonymous poster hash: fa850...aa2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Pleier ta et skippertak en gang imellom, men nå har det sklidd helt ut. Elsker å ta bilder så nå har jeg nok mellom 1000 - 1500 bilder i en eske som skal i album. Har også 3 brikker med bilder som skal fremkalles.  Men får ihvertfall 2 uker ferie alene i sommer og siden jeg ikke gidder reise på ferie alene så er målet mitt å få satt de inn i album da. Anonymous poster hash: 1d331...c46
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016  Pleier ta et skippertak en gang imellom, men nå har det sklidd helt ut. Elsker å ta bilder så nå har jeg nok mellom 1000 - 1500 bilder i en eske som skal i album. Har også 3 brikker med bilder som skal fremkalles.  Men får ihvertfall 2 uker ferie alene i sommer og siden jeg ikke gidder reise på ferie alene så er målet mitt å få satt de inn i album da.  Anonymous poster hash: 1d331...c46  Og de er sortert etter dato så det gjør jo jobben litt enklere også.  Anonymous poster hash: 1d331...c46
stratosku Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Et utvalg fremkaller jeg og setter i private album til barna, noen setter jeg i "felles" album og andre blir bare liggende på telefonen og mobilen. Synes det er et stort tiltak, men når jeg først hiver meg rundt går det fort unna
IreneUtålmodig Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Sorterer og kategoriserer de på datan, tok de i album før men blitt dårlig med det på en stund. Får prøve igjen når minsten begynner i bhg :-P
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Fotobok i hagevia her ! Â Anonymous poster hash: 6a5a2...5b9
Miss Chocolate Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Jeg legger alt av bilder over på dataen. Bilder av barna legger jeg inn i fotobøkene til barna.  Andre bilder, feks en tur bare jeg og min mann, blir dessverre bare liggende på dataen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå