Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hvis man har en god ide, hva gjør man? La oss si at det ikke eksisterte bilstoler til barn. Altså et genialt og uunværlig produkt. Du finner opp bilstolen til baby/barn,hva gjør du da? Du har ikke kapasitet/mulighet til å produsere selv,og du ønsker ikke at noen skal stjele ideen. Tar du patent på den? Hva etterpå? Kontakter du et firma og gir de ideen din mot en viss prosent av fortjenesten når dette blir en hit? Hjelp meg damer Anonymous poster hash: 67709...5a6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Du kan kontakte innovasjonsfirmaer f.eks. Se om du "får med deg" noen. Innovasjon Norge kan også hjelpe, men de får mange henvendelser daglig, så der får man gjerne ikke hjelp ved førstegangs kontakt. S det kan være lurt oå ha presentert ideen din for noen andre, slik at du også har en plan om hvordan det skal realiseres, kostnader etc. Da vil innovasjon norge skjønne at du er seriøs og har jobbet med ideen din allerede. Anonymous poster hash: 95d04...7de
FML Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Det er en lang og dyr prosess å få patent, jeg ville begynt med idé/produktutvikling og fått støtte fra investorer og innovasjon Norge OL....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Og jeg kan være trygg på at innovasjonsselskapet ikke stjeler ideen, eller skrives det kontrakt? Hjelper de til med alt? Jeg er helt grønn, eneste er at jeg får laget en prototype selv, men jeg kan ikke masseprodusere dette på egen hånd. Må jeg finne produsent selv? Osv...? Takk for svar dere to Anonymous poster hash: 67709...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå