Gå til innhold

Klarer du ta pullups? Uten strikk. Hvor mange repetisjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid til du klarte?

Anonymous poster hash: 2228e...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA-HA-HA-HA-HA-HA-AH-HA-HA-HA!!!!! :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine:

Beklager, men nå lo jeg - av meg selv prøvende på en pullup :D Hadde ikke hatt sjanse til noe som lignet en slik bevegelse en gang. Men målet mitt er å bli i stand til det en gang - aldri for sent. Skal bare se om jeg blir frisk først (langvarig syk), og så er det å ta det saaaakte med opptreningen. Før jeg blir 50, kan kanskje være målet ;)

Håper du får svar fra noen som faktisk svarer på det du spør om, jeg dytter egentlig bare tråden for deg ;)

Skal se om jeg tar fem repetisjoner for biceps nå med mine 3-kilos vekter :trene:

Anonymous poster hash: c5c05...1cc
Skrevet

Klarer bare 2 😣 men har ikke trent målrettet mot det så tror jeg har greit forberingspotensiale 😊

Anonymous poster hash: 5533f...67b

Skrevet

Uten noen som helst bevegelse i kroppen3-4. Med litt teknikk, 12-15.

Skrevet

3 stk 😂

Anonymous poster hash: 51b15...e2d

Skrevet

Hvordan vet dere hvor mange dere klarer, har dere pull up stang hjemme?

Anonymous poster hash: d58de...2e3
Skrevet

Har ikke trent det på lenge, så nå kan jeg ikke se for meg at jeg klarer mer enn 3-4.

Vet ikke om jeg har klart mer enn 8-9 noen gang, men jeg er TUNG.

Skrevet

9 på en god dag - med underhåndsgrep

Skrevet

Ingen. Det er det mange år siden jeg klarte. Hadde vært morsomt å komme dit igjen, men tror ikke jeg vil prioritere det arbeidet som må til.

Anonymous poster hash: 2849d...76c

Skrevet

Ingen overraskelse at DIB-damene er laaaaaangt over snittet også på dette. Yeah right, fallskjermjeger neste all of you. Eller nei, jeg tror ikke på dere. Med mindre dere trener crossfit fem ganger i uka. 

Anonymous poster hash: d9c68...e28
Skrevet

Jeg er bonde, trente mye før..sist gang jeg sjekket, som var I sommer, klarte jeg 6 stk. Jeg et lettvekter.

Anonymous poster hash: cca5c...78d

Skrevet

Hi her, begynte å trene crossfit for 4 uker siden å prøve meg på pullups i dag for første gang👊🏻😩😱 jævli tungt! Kkarte 3 stk😂 Tar det lang tid før jeg klarer flere? Dere som klarer 8, brukte dere lang tid? Er utålmodig og vil klare 8x3 😋👌🏻

Anonymous poster hash: 2228e...3bd

Skrevet

Klarer ikke en halv en engang. Jeg er småfeit og veldig svak i overkroppen, og det er en dårlig kombinasjon når det kommer til pullups  :eeeh:

Anonymous poster hash: 1f659...2cd
Skrevet

Null her og.

Anonymous poster hash: 8d35e...c76

Skrevet

Jeg har trent i flere år og klarer ikke en eneste pull up/chin up uten hjelp. Er ikke noe jeg har jobbet målrettet mot heller. Jeg har andre arm- og ryggøvelser jeg gjør isteden. 

Skrevet

Tar 12 stk, aldri trent med strikk. Bare tålmodighet og gjevn trening. Begynte Før vinteren med 5×3 og nå makser seg 12 stk.

Når jeg begynte å trene Pullups startet jeg med å stå kasse slik at jeg hadde hodet over stanga, slapp bena under meg og holdt så lenge jeg bare kunne på tur ned. Etterhvert når jeg begynte å klare 1, 2, 3 reps osv. tok jeg først det klarte av Pullups, så fortsatte jeg med å stå på kassa og slippe meg ned :) Nå kjøret jeg 8x3 reps og maks på 12 stk fra slutten av mars.

Anonymous poster hash: c547f...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...