Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hvordan er fordelingen mellom oppgaver/ansvar av barn,dyr. Hvordan er han i forhold til avtaler? er han mye ute? er du fornøyd? Anonymous poster hash: f7441...bd1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Jeg har kjæreste som ikke er far til barna, så alt er mitt ansvar, men han bidrar med lekser, og har begynt å ta mer del i legging osv. Jeg bor annenhver uke hos barna og han, og lager alle måltider begge steder, og mye av husarbeidet hos han også. Usikker på om jeg er fornøyd med fordelingen. Fikser mine egne orgasmer og, så han sliter seg ikke ut akkurat. Han er en god del ute, og jeg føler jeg har vokst fra det behovet, har nok venner. Anonymous poster hash: 0af88...506
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Vi har en jevn, men fleksibel, fordeling av oppgaver i hjemmet og i forhold til barna. Begge kan gjøre alle typer oppgaver og vi fordeler og refordeler dem etter som hvem som har det mest hektisk på jobb, dagsform og behov. Han er jevnt over veldig pålitelig, men både han og jeg feiler innimellom, vi gjør så godt vi kan og prøver å være rause og tilgivende når noen kommer til kort. Vi er begge ute alene innimellom, muligens han litt oftere enn meg, men det er ikke snakk om spesielt mange ganger i året. Jeg er veldig fornøyd. Jeg deler livet med en fantastisk mann som er morsom, ansvarlig, raus, smart, likestilt og dessuten fin å se på og regner meg selv som heldig. Anonymous poster hash: f856b...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå