Gå til innhold

Bulk i hodet, 7 åring, er så redd😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært bort i dette og kan si at det ikke er noe alvorlig. Oppdaget det igår på min 7 åring. Bulket er på siden av hodet.

Hun hadde et stygt fall for 3 år siden, kan det være vanlig å få det av fall.

Jeg er hypokonder av meg og tenker med en gang det verste.

Setter pris på svar, før jeg bestiller time hos legen.

Anonymous poster hash: 73c63...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe om dette?

Skrevet

Bulk?

Altså en kul i hodet?

Om den er øm har han vel dunket seg i noe, om den ikke er øm er det sikkert en fettkul eller et stikk. Skjønner at du er en person som krisemaksimerer, men "det verst tenkelige" er nok ganske uskyldig når det er snakk om en kul i hodet altså. Hadde overhodet ikke bekymret meg, men om den ikke forsvant på en ukes tid ville jeg fått den sjekket av lege for å finne ut hva det er.

Anonymous poster hash: 0c6a5...863
Skrevet

Nei, ikke kul, men bulk, går innover😁

Skrevet

Men har 7 åringen nokon plager med hovudet?  Dette hadde ikkje eg bekymra meg noko over, så sant ikkje ungen har nokon plager.

Skrevet

Tror ikke jeg kan hjelpe deg så mye- for aner ikke hva det er, men jeg har også en bulk innover i huet.

Blir jeg noen gang skalla kommer jeg til å se helt rar ut, skikkelig stor grop i huet. Plager meg ikke nevneverdig, aner ikke når jeg har fått det, vært der så lenge jeg kan huske. Mener jeg har spurt lege om det men har ikke fått noe svar på hva det er.

Anonymous poster hash: 0cd6d...e09

Skrevet

Setter pris på svar. Etter å ha mistet en i nær familie av kreft blir jeg livredd for dette.

Skrevet

Innover el utover? Høres ikke farlig ut.

Anonymous poster hash: 4d9f1...351

Skrevet

Innover.

Skrevet

Man får iallefall ikke kreft av å slå seg i hodet.

Få hjelp for helseangsten din før du overfører den til dine barn. Hoder er bulkete.

Anonymous poster hash: d96aa...7a9
Skrevet

Tenkte ikke at hun får kreft av å slå seg, men mer om det kan være noe i hodet dom gjør at det blir bulkete.

Jeg setter pris på svar, og faktisk får jeg en tankevekker når du siste anonym sier det du sier. Helt enig med deg😉. Foran barna viser jeg ikke redsel, snakker om slike ting, men kan selfølgelig hende de merker min uro.

Skrevet

Tenkte ikke at hun får kreft av å slå seg, men mer om det kan være noe i hodet dom gjør at det blir bulkete.

Jeg setter pris på svar, og faktisk får jeg en tankevekker når du siste anonym sier det du sier. Helt enig med deg. Foran barna viser jeg ikke redsel, snakker om slike ting, men kan selfølgelig hende de merker min uro.

De merker nok din uro, og de kommer nok til å bli mer bevist kroppens mange signaler og tolke alt som sykdom.

Dette er en form for angst, og angst kan man få hjelp for. Ta kontakt med din lege ang dette og få hjelp til å stå i dette. <3

Om du føler at legen din avfeier deg veit jeg at man i Bergen har en "hypokonderklinikk". Du kan jo google den og se om du finner ut litt der om hvordan du kan gå fram for å få hjelp. 

Anonymous poster hash: d96aa...7a9

Skrevet

Kraniet er veldig mykt når de er så unge, det skal ingenting til før de får en bulk! Jeg tror dette er 'ingenting', men bestill time hos legen i morgen, uansett greit å få noen kyndige til å se på det. klem <3

Anonymous poster hash: e95fb...ce7
Skrevet

Min 10 åring har også bulker oppå hodet. Men sjekket det hos lege når hun var 6-7 år. Og de sa det var helt normalt.. At hodeskallen er forskjellig fra menneske til menneske. Og at det ikke er noe å tenke på!

Men jeg var som deg, veldig bekymret.. Så sjekk det ut for din egen del! Datteren min har jo aldri slått hodet, så var liksom mer naturlig ujevnheter..

Anonymous poster hash: 0eec6...9c1

Skrevet

Nå har vi fått henvisning til kirurgisk avdeling, , legen mente det var greit å sjekke. Ble litt mer urolig, håpet hun skulle si at det var ikke noe å gå videre med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...