Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Passer dere alltid på at de legger seg til rett tid eller kan dere finne på ting på sparket på ettermiddag/kveld innimellom? Her har jenta nettopp fylt 4 år og hun pleier stort sett til samme tid hver kveld,men er vi bedt bort en kveld eller bursdager så drar vi jo selvsagt...I helga har vi hatt ei veldig rolig helt og bare kost oss hjemme,hun har lekt ute med nabounger...Kl.17.30 idag fant vi plutselig ut at vi skulle ta en tur bort til noen som nettopp har flyttet selv om det nærmet seg leggetid (kl.19.00)..Tenkte at en gang i blant så går det bra! Hun var i seng til 20.15 da så ble ikke så sent 😊 Dusjet med en gang hun kom hjem,spiste og la seg... Gjør dere slik på sparket? Anonymous poster hash: c0d45...f71
Hjertenelie1 Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Har en gutt på 4 år. Forholder oss stort sett til leggetid, men innemellom så kan han være oppe litt senere feks. ved besøk, reiser o.l. Går helt fint det. Skjer ikke så mange ganger i året og han takler det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Vi er temmelig fleksible i helgene, men er litt kritisk at det blir nok søvn i ukedagene. Ellers blir neste dag slitsom for barnet. Hadde vært mer spontane om vi hadde hatt bedre fleksibilitet om morgenen. Anonymous poster hash: 7e29f...332
TPK Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Vi er ganske strenge på leggetiden for begge barna, fordi vi vet at de må opp 6.30 på hverdager. Og de trenger søvnen! Kan være litt mer fleksible i helgene, men maks en halvtime. Hadde aldri dratt på besøk til noen kl 19 med barnet. Men jeg er veldig hjemmekjær da, ser ikke problemet med å være hjemme om kveldene. Og vi er jo to voksne da, så vi både kan bytte på å gå ut og har selskap i hverandre. Noe annet hvis man er alenemor da kanskje.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Vi kan stå opp og starte dagen når vi vil, så vi er veldig fleksible hvis det skjer noe spesielt. Men prøver å holde på leggetiden de fleste dagene, da vi ser at sønnen vår trives best med å komme i bhg før frokost. Så er det jo greit å bli ferdig med arbeidsdagen og få hentet i rimelig tid også. Føler liksom vi "ofrer" dagen etter når vi strekker ut leggetiden, så det må jo være pga noe som er verdt det. Anonymous poster hash: 01f95...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå